Salon roger

Ik denk dat gezien de knal aanpassingen in België zaken zoals SR, Zena, Loots Ed het best zwaar gaan krijgen.
Het siervuurwerk is echt niet interessanter dan in Nederland

Dan verkijk je je echt op wat er in Belgie te verkrijgen is! Enige bijzondere wat er met kop en schouders kwa prijs en kortingen boven uit steekt is Zena! Maar als de belse zaken overeind willen blijven zullen ze volgend jaar toch echt met kortingen moeten smijten om te overleven!

koop in ieder geval geen iron eagle pijlen ( steelhawk zogenaamd ) want dan word je besodemieterd.
had 3 pijlen pakketten hiervan gekocht, blijkt maar 2 verschillende effecten te zijn waar ook nog rotzooi uitkomt, kun je bij zena betere krijgen.

Dan verkijk je je echt op wat er in Belgie te verkrijgen is! Enige bijzondere wat er met kop en schouders kwa prijs en kortingen boven uit steekt is Zena! Maar als de belse zaken overeind willen blijven zullen ze volgend jaar toch echt met kortingen moeten smijten om te overleven!

Dat zeg ik!

koop in ieder geval geen iron eagle pijlen ( steelhawk zogenaamd ) want dan word je besodemieterd.
had 3 pijlen pakketten hiervan gekocht, blijkt maar 2 verschillende effecten te zijn waar ook nog rotzooi uitkomt, kun je bij zena betere krijgen.

De oude steelhawk,die van de licht blauwe verpakking waren toppers.

idd dat waren toppers, had ze willen gebruiken in mijn pijlenrek van 90 stuks.
maar goed dat ik ze van tevoren had getest,wat een rotzooi.
helaas geld weg geggooid, dan maar de rochetta halen van zena en wat lightyear pijlen.

Had de elemental blast gehaald bij salon. toppertje!!! gezien salon geen eigen topic heeft. hier maar een filmpje geupload ervan.

Nieuw nieuw nieuw! :D

16 shots assortimentjes van Salon Roger! We hebben ze even op film gezet voor jullie!

Groettekes!

Morgen gaan ze weer open toch ? of zijn ze dat al :p ben benieuwd of ik nog thunderbombs kan scoren

Ja je kunt ze bellen als je vuurwerk nodig hebt maar inderdaad vanaf 1 Okt zijn ze normaal geopend volgens openingstijden. TB 400 hebben ze al binnen :D

Gemengde gevoelens hierzo....

Voor de knalcakes (Titanium Salute/Debbie boop) en uiteraard de losse knallers wil ik best nog een ritje maken en dat is het voor die producten ook waard!

Maar verder zullen ze toch echt wat goedkoper moeten worden wil België het nog lang volhouden!

Vervelend om te zeggen maar wat het siervuurwerk betreft zullen ze in België toch echt iets aan de prijzen moeten gaan doen van bijna alle losse cakes.

De prijzen van de boxen slaan echt helemaal nergens op, dat kan bij elke freakwinkel in Nederland echt veel goedkoper...

Gemengde gevoelens hierzo....

Voor de knalcakes (Titanium Salute/Debbie boop) en uiteraard de losse knallers wil ik best nog een ritje maken en dat is het voor die producten ook waard!

Maar verder zullen ze toch echt wat goedkoper moeten worden wil België het nog lang volhouden!

Vervelend om te zeggen maar wat het siervuurwerk betreft zullen ze in België toch echt iets aan de prijzen moeten gaan doen van bijna alle losse cakes.

De prijzen van de boxen slaan echt helemaal nergens op, dat kan bij elke freakwinkel in Nederland echt veel goedkoper...

Klopt dat zei ik twee jaar geleden al, voor de sier hoef je niet meer naar BE, die prijzen gaan daar nergens meer over. De freaks hier weten prima de prijzen, en kunnen ook zien dat deze in BE te hoog zijn geworden.
Neem bijv, de 13shots cakes van SAlon Roger.... die waren destijds 9,50. Moet je nu zien wat je voor een 13 shots 285sas cake betaald.

Die Piromax Titanium Salute is volgens mij niet eens op voorraad aangezien die deze maand nog moet binnen komen. Ze kunnen beter wat meer energie stoppen in de site en 'm up to date houden. Een week geleden stonden er nog dingen op van 2016.. Loots doet dat een stuk beter.

De bekende 13 shots(+/250 gr) zijn nu terug in een 16 shots (+/-320gr)
Koop je ze per 8 betaal je rond de 14€ per cake persoonlijk vind ik dat geen verkeerde prijs.

Tevens vind ik de ontwikkelingen van P1 vuurwerk zeer positief ! (Kijk maar naar de nieuwe knallers).

Laatst bewerkt:
Hierbij nog een video van assortiment b:

Op hun Facebook staat nog een foto van nieuwe artikelen! O.a piromax knalwaaier e.d.

Groetjes!

Heerlijk die thunderbombs ben benieuwd of de grotere versies ook nog terug komen.
Hier zijn al heel wat kartonnen van de lucht in gegaan, voor dit jaar nog even afwegen om erheen te rijden :D

Back
Bovenaan