Salon roger

Ong 3 jaar geleden bij SR geweest. Leuke winkel om een keer gezien te hebben.

Heb er toen wat cakes gehaald waaronder de Bleu Bouquet! Rond de E 12,- voor 12 shots.
Eenmaal thuis gekomen kon ik het niet laten om het af te steken.

Kwamen kleine zeer felle palm boeketten uit(zeer goed uitgewerkt voor zo'n klein potje) met vrij harde knallen. Niks van blauw gezien. Nu ik het filmpje op youtube zie van het limburgs vuurwerk team is de pot heel anders kwa uitwerking. crackling boeketten komen er nu van af!

Zijn er mensen die dezelfde ervaring hebben met dit product? want hoe de cake op het filmpje van limburgs vuurwerk team staat is compleet anders. Vond de versie die ik had stukken mooier!

(heb het helaas niet op film want ik dacht dat het maar een simpel potje was)

Vuurwerk wilt nog wel eens veranderen in de loop van de tijd en niet altijd wat op de verpakking staat is waar.

Tja het kan inderdaad dat deze cake in de loop van de jaren is veranderd, bij ons op film komt het niet goed over maar de betreffende cake heeft eerst een blue mine en heeft bovenin crackling effecten. Opzicht geen verkeerde cake voor het geld.

Groettekes!

Nog even wat nieuws m.b.t Salon Roger. De Pythons zijn binnen, evenals de superos.
Traca 100 meter is binnengekomen, kost €135. Groene strijkers komende deze week nog binnen samen met 3 slags strijkers :D

NIEUW NIEUW NIEUW!

Als eerste van de Benelux de Mustang Pyromould binnen van lesli €39.50
36 shots bijna 500 gram! Pyromould is gemaakt van gerecycled, samengeperst karton en is ontworpen door Lesli welke ook het patent hierop hebben. Doordat elke tube hetzelfde is kunnen de effecten beter op elkaar worden afgestemd en worden de effecten ''perfect''. Foto's zeggen meer dan 1000 woorden! Hier meer info over pyromould: http://www.pyromould.nl/

Concept versie afgelopen jaar in Nurnberg:
2013-01-30 11.02.43.jpg

Mustang:
2013-11-07 14.40.57.jpg
2013-11-07 14.41.02.jpg
2013-11-07 14.41.23.jpg

En zo staatie in de winkel:
2013-11-07 14.49.20.jpg

Weer een aantal nieuwe producten binnengekomen bij de salon! Zie hieronder de foto's :D De prijslijst wordt meteen bijgewerkt! :D

2013-11-15 17.22.32.jpg2013-11-15 17.23.16.jpg2013-11-15 17.23.46.jpg2013-11-15 17.24.04.jpg2013-11-15 17.24.51.jpg

Have a nice weekend!

Hij is binnen! Event Immortal Gold 100 shots 4x25 shots 500 gram cakes!
Golden Tarantula wordt 17 December verwacht!
foto.jpg

Groetjes!

De Golden Tarantula kost er (maar) 149,50 (ipv 199,-)
En bij aankoop van alle 3 de eventboxen van rubro krijg je de grande finale er gratis bij !!
Grande finale kost overigens maar 60,- in de losse verkoop bij salon roger.
En Secret Salute kost 35,-

Nog steeds een super winkel, jammer dat de 13shots potte steeds duurder zijn geworden.

Ben ik met je eens ik weet nog de tijd dat ze maar tientje per stuk kostte, en ik vind zelf persoonlijk dat ze wel weer eens wat verandering mogen krijgen die potjes. Maar blijven nog steeds mooie potten voor die prijs.

De Golden Tarantula kost er (maar) 149,50 (ipv 199,-)
En bij aankoop van alle 3 de eventboxen van rubro krijg je de grande finale er gratis bij !!
Grande finale kost overigens maar 60,- in de losse verkoop bij salon roger.
En Secret Salute kost 35,-

Bij 3 eventboxen krijg je niet standaard een grande finale erbij. Dit heb je waarschijnlijk gekregen omdat je meer dan 500 euro hebt besteed. Tevens zijn er geen aabiedingen tegen sluitingstijd of op 31-12. De standaard acties zijn er altijd! :)

Ben ik met je eens ik weet nog de tijd dat ze maar tientje per stuk kostte, en ik vind zelf persoonlijk dat ze wel weer eens wat verandering mogen krijgen die potjes. Maar blijven nog steeds mooie potten voor die prijs.

In het begin betaalde je er zelfs maar €7,95 voor per stuk, dit is wel maar twee jaar geweest volgens mij en dan praat ik over een jaar of tien geleden. Wat betreft de variatie, die is er naar mijn idee wel genoeg je hebt tenslotte ruim dertig verschillende om uit te kiezen. Wel vind ik de kwaliteit achteruitgegaan in vergelijking met de begin jaren, toen hadden ook alle potten nog ruim 240 gram sas nu zijn er bij die nog geen 200 gram hebben! Ik moet er wel bijzetten dat ik ze al twee jaar niet meer heb gehad misschien is er inmiddels het e.e.a. Veranderd.

In het begin betaalde je er zelfs maar €7,95 voor per stuk, dit is wel maar twee jaar geweest volgens mij en dan praat ik over een jaar of tien geleden. Wat betreft de variatie, die is er naar mijn idee wel genoeg je hebt tenslotte ruim dertig verschillende om uit te kiezen. Wel vind ik de kwaliteit achteruitgegaan in vergelijking met de begin jaren, toen hadden ook alle potten nog ruim 240 gram sas nu zijn er bij die nog geen 200 gram hebben! Ik moet er wel bijzetten dat ik ze al twee jaar niet meer heb gehad misschien is er inmiddels het e.e.a. Veranderd.

Die prijs kan ik mij niet herinneren. Goedkoopste waar ik ze voor heb gehad is 9,75 euro.

Voorderest kan ik alleen maar positief zijn over deze winkel. Vriendelijk personeel, goeie producten.
Vooral de thunderbomb matten zijn aan te raden.

Is er op het forum al iemand met nieuws over dit seizoen?
Nieuwe producten of prijs wijzigingen?

Grtz!

Goede vraag ja , wilde wel eens weten wat nu precies een karton Golden Future's kost , gewoon benieuwd na :)
DE 13SH cake van Salon :D

Voor zover wij begrepen hebben nog geen product of prijswijzigingen, er komen wel een hele rits nieuwe artikelen aan maar dat komt met en met.

Morgen 25-10 gaat de Salon open! :D Waarschijnlijk dat wij even een bezoekje met de videocamera gaan brengen!

Groettekes!

Back
Bovenaan