Salon roger

Supero's komen deze/volgende week binnen!
Ben te lui om terug te lezen en is dus misschien al erg oud nieuws, maar mij is verteld dat er dit jaar veel nederlandse en poolse potten bij komen en dat ze volgend jaar de nadruk gaan leggen op nieuwe eigen potten!

weet iemand misschien wat het verschil is tussen deze 2 buiten dat de 1 een spaanse nitraat is? en heeft iemand misschien ook info over prijsverschil tussen die 2? het is namelijk zo dat ze allebei thundercracker heten en ik heb deze nog nooit gehad en wil daar graag verandering in gaan brengen :D
DSC_2409.jpg JKM_973432.jpg

Laatst bewerkt:
Pff, dat kan je dan over ALLES zeggen.
Ze geven beide een knal en hebben beide een lontje, meer is er niet over te vertellen.
Maar om dan toch iets meer te vertellen, de linker heeft volgensmij een eindstop die eruit knalt, de rechter niet.
Verder knalt rechts naar mijn weten harder (beide nooit gehad)
Voor de rest is het proberen en zelf oordelen, zoals altijd gezegd wordt, iedereen ervaart een knal anderd.

Nog een leuk en informatief filmpje over deze relatief onbekende winkel. Valt me trouwens op dat ze veel Nederlandse en Jorge cakes hebben die Loots ook heeft.

Kaytjuuh, die linker hadden ze vroeger en was met betonnen eindstop. De rechtse is zonder eindstop en kost €14 voor 20 knallers dus per pakje. Dus de keuze is al n stuk makkelijker gemaakt voor je :)

Groettekes!

@LVT de linker staat wel nog gewoon op de site dus ze verkopen ze nog wel? of niet? maar er is dus een verschil in knal en in eindstop?

Nee hij verkoopt ze niet meer. De site van salon roger wordt nooit echt bij gewerkt. als je redelijk in de buurt woont zou ik gewoon even langs gaan.

Nieuw nieuw nieuw!
Multi thunders €12,50 en sky salute, sky salute kost 5 euro voor een pakje en 3 pakjes voor 10 of 12 euro volgensmij
2013-10-29 16.05.20.jpg2013-10-29 16.05.50.jpg

Groettekes!

Op zoek naar een up-to-date prijslijst van salon roger? En die tevens wordt geupdate elke keer, en met filmpjes bij de producten?! Het was even werk en hij is nog niet helemaal compleet maar alle prijzen staan erin:

Download de prijslijst hier!

Groetjes!

Laatst bewerkt:
Heel erg bedankt LVT ! wel heb ik nog een vraag er staat onder de categorie "Knalvuurwerk": Thunderking 2.0 per doosje: €4 , weet jij of iemand anders misschien hoeveel er in 1 doosje zitten ? nogmaals bedankt voor de prijslijst!!! :D

Als je de zoekfunctie op dit prachtige forum had gebruikt, had je er achter kunnen komen dat de Thunderking 2.0 een enkelschots mortier van de fabrikant Broekhoff betreft en deze per zes in een doosje zitten.

Ong 3 jaar geleden bij SR geweest. Leuke winkel om een keer gezien te hebben.

Heb er toen wat cakes gehaald waaronder de Bleu Bouquet! Rond de E 12,- voor 12 shots.
Eenmaal thuis gekomen kon ik het niet laten om het af te steken.

Kwamen kleine zeer felle palm boeketten uit(zeer goed uitgewerkt voor zo'n klein potje) met vrij harde knallen. Niks van blauw gezien. Nu ik het filmpje op youtube zie van het limburgs vuurwerk team is de pot heel anders kwa uitwerking. crackling boeketten komen er nu van af!

Zijn er mensen die dezelfde ervaring hebben met dit product? want hoe de cake op het filmpje van limburgs vuurwerk team staat is compleet anders. Vond de versie die ik had stukken mooier!

(heb het helaas niet op film want ik dacht dat het maar een simpel potje was)

Back
Bovenaan