Salon roger

Ik ben vandaag hier geweest, ik heb veel pijlen gekocht. Bij aankoop boven 175 euro krijg je een pot twv 20 euro gratis. Bij aankoop boven 50 euro krijg je 10 pakjes jupiter gratis.

Jongens,
ik ga komende weekend Voor de 2e keer na Salon Roger(omdat het me vorig jaar zeer goed bevallen is)
Wat kan ik nou het beste aanschaffen als het gaat om Siervuurwerk?
kwa potten en pijlen.

Hamari

Jongens,
ik ga komende weekend Voor de 2e keer na Salon Roger(omdat het me vorig jaar zeer goed bevallen is)
kwa potten en pijlen.

Hamari

Het ligt eraan hoe hoog je budget is. Ik zou die 13 shots potten nemen, kosten 12,75 euro per stuk. Je hebt daar echt veel keus als het gaat om vuurpijlen, je hebt de Steelhawk, Mach one, Master pack, Tivoli pijlen. Ik zelf heb de Mach one, Steel hawk en Blizzard pijlen gekocht.

Jongens,
kwa potten en pijlen.

Hamari

De 13sh cakes zou ik zeker een aantal meenemen.
Vooral Gold to Gold blink vind ik erg goed.

Jongens,
kwa potten en pijlen.

Hamari

Roger staat vooral bekend om zijn pijlen en knal. Wimmers heeft ook nog een groot aanbod qua sier dat ligt er niet ver vandaan.

Wat betreft Roger verder vind ik persoonlijk die 13sh potjes geen 12,75 waard. Maar dat komt misschien dat ik ze in het begin voor 9,80 gekocht heb. Dus in die 3 jaar zijn ze flink gestegen in prijs.

Qua pijlen hebben ze veel aanbod. Steelhawks en Blizzards zijn natuurlijk niet duur en mooi. Verder heb ik eerlijk gezegt nooit echt pijlen geschoten maar hoor regelmatig goede verhalen. Volgens mijn kan je daar bijna geen miskoop doen qua pijlen dan

In het begin heb ik ze nog voor 7,95 kunnen kopen, maar ik vind dit geen argument om te zeggen dat ze het geld niet meer waard zijn.
Ze zijn een jaar of twee geleden ook nog vernieuwd en verbeterd, en ik moet zeggen dat ik ze ook voor 12,75 nog steeds goed vind.
Ook al blijft dit voor ieder persoonlijk.

Ik wil ook deze week gaan vanuit sittard-geleen. weet iemand hoe het met de controles zit. Vorig jaar had ik die 13 shots potten van 10cakes voor 100euro.

Gewoon via sittard maaseik inrijden...met de veerpond ofzoo..

En dan via maaseik binnedoor naar maasmechelen..Kan je nog even kijken bij Fwork shop of G-smeets..

Via maasmechelen de autobaan op...Trust me..Nooit controle daar :bye:

Als je via maaseik terug wilt rijden..heb je kans dat ze bij t tankstation staan..Maasmechelen is wel km of 20 omrijden..mja ik zou t zekere voor t onzekere nemen

Ga volgende week weer ff wat 13 shots potjes halen..ik dacht 8 stuks voor 95 euro..correct me if im wrong...Dacht dat ik zoiets gezien had vorige week..

De pytons heb k vorige week meegenomen omdat meneer zei dat ze best goed gingen,hij heeft gelijk..gaan lekker hard :D

Alleen jammer dat ze inderdaad met de 13shots duurder geworden zijn :(...en de blizzard a/b pijlen had ik vorig jaar een goede voorraad van...16 stuks voor 20 euro..die zijn nu gewoon 8 euro per 4....geen heavy boeket..ma wel een dikke klap voor zoon klein pijlte...tivoli vindt ik meevallen voor zn 75 gr!
Ik ging eigenlijk voor een doos 5K rollen maarja die hadden ze niet in de aanbieding zolas vorig jaar :(...heb k in de plaats maar wat thunderbomb matjes meegenomen..ook leuk..

Iemand nog suggesties voor de 13 shot's potten??

Gold to gold strobe zit er zeker al bij...

:bye:

Oke Jongens hartstikke bedankt,
dan ga ik een paar cakes halen,
Ik vertrouw jullie xD
ik ben meer van het Knal werk
maar in ieder geval bedankt.

Gr Hamari

Gewoon via sittard maaseik inrijden...met de veerpond ofzoo..
etc....

denk je dat de politie niet mee leest btw ?
Maar goed, is gewoon jullie eigen keuze om naar belgie te gaan, denk dat ook over de consequenties na....er kan gewoon altijd toevallig een controle zijn...je weet het nooit..:cool:

iig succes met de trip!

denk je dat de politie niet mee leest btw ?
Maar goed, is gewoon jullie eigen keuze om naar belgie te gaan, denk dat ook over de consequenties na....er kan gewoon altijd toevallig een controle zijn...je weet het nooit..:cool:

iig succes met de trip!

Ja..en ookal lezen ze mee..

Als hun aan de andere kant van de veerpont staan..zwaai je even en rij je via een andere weg.

En ze hoeven nieteens mee te kijken,wat je zelf zegt,er is altijd kans op controle..daarom ga ik vw halen dan even wat eten,even nog wat andere dingetjes bekijken,biosje meepakken etc etc..

Mja je hebt gelijk..je weet t nooit

Als je bij Salon Roger de potten van Skyline koopt, is dat toch niet illegaal, want het is in Nederland ook te koop. van Beko Vuurwerk of zie ik dat verkeerd????

Heeft iemand knal-aanraders van SR? En zou iemand mij kunnen vertellen wat ze daar verkopen aan nitraat-/knalpotten? Daarover krijg ik namelijk niets duidelijks gevonden (en ik weet ook niet de effecten van alle potten)?

Alvast bedankt

Heeft iemand knal-aanraders van SR? En zou iemand mij kunnen vertellen wat ze daar verkopen aan nitraat-/knalpotten? Daarover krijg ik namelijk niets duidelijks gevonden (en ik weet ook niet de effecten van alle potten)?

Alvast bedankt]

Ik raad je in ieder geval aan om lady crackers te kopen! zijn kleine vlinders en kosten 3 of 5 euro en zitten 20 in. Gaan ongeveer als nitraten. En verder hebben ze nog heel veel wat de moeite waard is, maar moet je maar eens kijken.

Back
Bovenaan