Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zijn de black bermuda's nog steeds 8 euro of niet
kan iemand wat meer informatie geven over de [Weco] Sky Box kan er namelijk niks over vinden
Jongens,
ik ga komende weekend Voor de 2e keer na Salon Roger(omdat het me vorig jaar zeer goed bevallen is)
Wat kan ik nou het beste aanschaffen als het gaat om Siervuurwerk?
kwa potten en pijlen.
Hamari
Jongens,
ik ga komende weekend Voor de 2e keer na Salon Roger(omdat het me vorig jaar zeer goed bevallen is)
kwa potten en pijlen.
Hamari
Jongens,
kwa potten en pijlen.
Hamari
De 13sh cakes zou ik zeker een aantal meenemen.
Vooral Gold to Gold blink vind ik erg goed.
Ik wil ook deze week gaan vanuit sittard-geleen. weet iemand hoe het met de controles zit. Vorig jaar had ik die 13 shots potten van 10cakes voor 100euro.
Gewoon via sittard maaseik inrijden...met de veerpond ofzoo..
etc....
denk je dat de politie niet mee leest btw ?
Maar goed, is gewoon jullie eigen keuze om naar belgie te gaan, denk dat ook over de consequenties na....er kan gewoon altijd toevallig een controle zijn...je weet het nooit..
iig succes met de trip!
Heeft iemand knal-aanraders van SR? En zou iemand mij kunnen vertellen wat ze daar verkopen aan nitraat-/knalpotten? Daarover krijg ik namelijk niets duidelijks gevonden (en ik weet ook niet de effecten van alle potten)?
Alvast bedankt]
Ik raad je in ieder geval aan om lady crackers te kopen! zijn kleine vlinders en kosten 3 of 5 euro en zitten 20 in. Gaan ongeveer als nitraten. En verder hebben ze nog heel veel wat de moeite waard is, maar moet je maar eens kijken.