Salon roger

Om even terug te komen op de vraag die een aantal posts terug gesteld is, Salon heeft jaren geleden ooit eens de 905 gehad maar dat is al heel lang terug. Zal ook niet meer komen trouwens. Over de website bijwerken, best vreemd als ze in de zomer acties zouden maken en dingen bijwerken terwijl ze pas open gaan in Oktober.

Om even terug te komen op de vraag die een aantal posts terug gesteld is, Salon heeft jaren geleden ooit eens de 905 gehad maar dat is al heel lang terug. Zal ook niet meer komen trouwens. Over de website bijwerken, best vreemd als ze in de zomer acties zouden maken en dingen bijwerken terwijl ze pas open gaan in Oktober.

Dat verklaart het deel van het up to date houden van de site op dit moment. Maar qua acties was het vorig jaar ook erg karig. Ze zijn niks verplicht, maar dan mag men toch wel zeggen dat ze liever elders hun vuurwerk dan halen? Jammer, want Salon Roger heeft gewoon kwalitatief goed vuurwerk.

Acties in de zomer hoeven niet persé, zou leuk zijn. Ook mbt het bijhouden van de site; je kunt er altijd terecht buiten de reguliere verkooptijden, dus ook nu wanneer je telefonisch een afspraak maakt.
Dus als je wat euros te besteden hebt(geen luttele 10€ natuurlijk) en je wéét wat ze nu hebben liggen, dan zou ik evt wel gaan bellen voor een afspraak.
Omdat ik geen overzicht heb van hun actuele assortiment, bel ik ze dus maar niet. Gemiste kans voor hun én voor mezelf dus.

Helaas stonden we zondag voor een dichte deur hier:p jammer want ik had graag wat producten van ze gewild. Niet gekeken op dd site naar de openingstijden. Nu alles maar bij zena uitgegeven.

Dan voor alle duidelijkheid :wink::

[h=2]OPENINGSTIJDEN[/h][FONT=&quot] OKTOBER: ma 12u30 - 18u00, di t/m za 09u30 - 18u00
NOVEMBER: ma 12u30 - 18u00, di t/m za 09u30 - 18u00, zo 10u00 - 17u00
DECEMBER: ma t/m za 9u30 - 18u00, zo 10u00 - 17u00[/FONT]

[FONT=&quot] Alle andere maanden op afspraak, enige sluitingsdag in oktober, november en december: 25 december[/FONT]

Als ik me niet vergis waren de scorpio's daar uitverkocht/ niet meer leverbaar.
Ff op de site gespiekt, en ze hebben deze weer.mooi man.
Ik ben zelf meer voor sier, maar toch weer goed nieuws voor de echte knal
fanaten.
Ik had eerder wat kritiek op het bijhouden van hun site, maar dit is nu prima geregeld. Ook de promo's zijn niet verkeerd.
Goed bezig weer daar!

Als ik me niet vergis waren de scorpio's daar uitverkocht/ niet meer leverbaar.
Ff op de site gespiekt, en ze hebben deze weer.mooi man.
Ik ben zelf meer voor sier, maar toch weer goed nieuws voor de echte knal
fanaten.
Ik had eerder wat kritiek op het bijhouden van hun site, maar dit is nu prima geregeld. Ook de promo's zijn niet verkeerd.
Goed bezig weer daar!

Scorpio's batch 2017 is afkeur. Wellicht nieuwe partij

Volgens mij heeft de keurings instantie de F2 wet in de war gehaald met P1, want de 120db op 8 meter geldt naar mijn weten daar niet op.

Volgens mij heeft de keurings instantie de F2 wet in de war gehaald met P1, want de 120db op 8 meter geldt naar mijn weten daar niet op.
Naar wat ik begrepen heb wordt de nieuwe P1 wel op die wet gekeurd,
Geloof 120db op 15,m.
En bepaalde producten gaan dan net een beetje te hard mbt piek druk .
Tenminste dat is wat ik vernomen heb,

Maar de Scorpios van nu vind ik gewoon keihard, ik hoor het verschil niet.

Naar wat ik begrepen heb wordt de nieuwe P1 wel op die wet gekeurd,
Geloof 120db op 15,m.
En bepaalde producten gaan dan net een beetje te hard mbt piek druk .
Tenminste dat is wat ik vernomen heb,

Maar de Scorpios van nu vind ik gewoon keihard, ik hoor het verschil niet.

Aah okee, dus het is nu ook wettelijk geregeld met maximaal 2 gram flash zeker? Achja, alsnog is iedereen blij in Belgie dat het zo kan.

novemberpromo.jpg

Novemberpromo's bij de Salon, de Golden Tears is nu voor 99 euro we hebben hem al getest voor jullie:

Groetjes!

Back
Bovenaan