• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Salon Roger] Thundercracker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Super product!!! Aantal van weg gestookt op 31 december, knalt even hard als de Scorpio en goedkoper dan de Mammoth!!! Ik zeg volgend jaar meer van deze!!!

Deze dingen gaan echt hard voor Belgisch vuurwerk. De prijs is hoog voor wat je krijgt vind ik, maar vergeleken met andere producten erg goed. Ik vind het een aanrader.

Wat bedoel je precies met hoge prijs? In verhouding tot Oostblok spullen? Dat kun je niet echt vergelijke vind ik.

Dit product is goedkoper dan de Mammoth, de Spanish van SR, de BSC 808, de Trueno van OF, de Bombero, de Supero en als je meerdere pakjes neemt zelfs als de Toffee... En de knal is uitstekend!

Wat bedoel je precies met hoge prijs? In verhouding tot Oostblok spullen? Dat kun je niet echt vergelijke vind ik.

Dit product is goedkoper dan de Mammoth, de Spanish van SR, de BSC 808, de Trueno van OF, de Bombero, de Supero en als je meerdere pakjes neemt zelfs als de Toffee... En de knal is uitstekend!

Nee ik vergelijk het niet met oostblok spullen, gewoon wat ik de knal persoonlijk waard vind. Of het alternatief nou €5 of €20 kost, €14 voor 20 van zulke knallen vind ik veel geld. Vergeleken met ander Belgisch vuurwerk zijn deze dingen het geld inderdaad zeker waard.

weet iemand de prijslijst van 2011 salon roger mischien? en waar is deze mee te vergelijken geld wel waard als je budget rond 60 euro hebt? maak een eigen lijstje wat jij zou nemen voor 60 a 65 eurO? graag reactie

Ik ga geen lijstje maken, maar als ik jou was, kocht ik 2 dozen Chooêt Match Cracker n3 en 2/3 van deze pakjes.

Hoe groot zijn deze nitraten?
Ik zou graag de lengte in centimeters willen weten.
Ik vind ze er goed uitzien, maar het is natuurlijk ook leuk als ze ook lekker groot zijn.
En kan je ze gemakkelijk gooien, want er zit geen gips in en soms zijn zulke knallers daardoor te licht?

~Flipperkip

Mensen op het forum zeggen dat ze even hard gaan als : supero, bombero & scorpio
(zelf weet ik het niet want heb ze niet gehad) maar qua prijs moeten ze even hard
gaan als een toffee (die ik wel gehoord heb), maar ze gaan toch veel harder
als toffee ?

Mensen op het forum zeggen dat ze even hard gaan als : supero, bombero & scorpio
(zelf weet ik het niet want heb ze niet gehad) maar qua prijs moeten ze even hard
gaan als een toffee (die ik wel gehoord heb), maar ze gaan toch veel harder
als toffee ?

Gaan wel stuk harder als toffee ja, vond ze zelf ook in de buurt komen bij de Supero, Bombero en Scorpio.

dan moeten ze dus harder knallen dan de mammoth, dan vind ik het raar dat deze
14,- zijn per 20, en de mammoth 19,- zijn per 20 ?? iemand een verklaring?

Misschien omdat bijde knallers van een andere importeur komen.
En elke importeur bepaald zijn eigen prijs.

Exact zoals 3xh zegt.
En bovendien maken de importeurs al behoorlijk veel winst, bijvoorbeeld: 20 van die knallertjes kost ze misschien 4,- om te produceren/importeren, nou dan maken ze al behoorlijk veel winst voor 14,- het is dus puur aan de importeur voor hoeveel ze het willen verkopen, het is logisch dat Salon Roger een lagere prijs hanteert omdat Original Fireworks nou eenmaal een grotere importeur is met een bekendere naam dus mensen kopen toch wel producten van OF, SR moet spelen met wat factoren om te zorgen dat hun producten net zo goed verkopen en dat doen ze dus bijvoorbeeld door een lagere prijs te hanteren (wat voor ons erg fijn is :p )

haha je hebt helemaal gelijk nielsja .. alleen vind ik het toch jammer
dat ze allemaal zo duur zijn, want ik als jongeling (14 jaar, bijna 15) heeft
natuurlijk zijn grenzen wat betreft prijzen, want mijn ouders zijn niet zo freak (vader een beetje)
maar ik krijg meestal een 10tje van mijn ouders (samen) en dan mag ik alleen maar nog 40,-
bijleggen, dusja dan tikt zoon mammoth of scorpio best wel aan als je 2 of 3 pakkies wilt hebben,
dus daarom ben ik best wel geinterreseert in deze aangezien deze 5/6 goed koper is, en toch wel
redelijk dezelfde knal hebben, Dus uiteindelijk mijn punt .. ik vind het jammer dat het zo duur is,

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan