• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Salon Roger] Thundercracker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een pakje erbij gekregen en zelf nog niet getest. Maar het lijkt mij niet veel verschil met de Mammoth, Supero o.i.d. Hij is dan 14,- per 20 en dat is goedkoper dan beide andere producten. Koop je 4 doosjes bij Loots dan wordt hij 0,63 p/st, en dat is ook nog eens goedkoper dan de Toffee of de nieuwe Spanish Cracker van SR. Lijkt mij dus een mooie prijs voor een behoorlijke dreun :p

wat een geweldige knallers zijn dit. Lekkere hardeharde doffe dreun en best voordelig. Elke keer dat ik eentje hoor denk ik inslaan..

het lijkt wel net of de thunder cracker gewoon een spanish cracker is zonder straat. ook kwa afmetingen. Zou me niks verbazen.

Het is gewoon een normale Thunder Cracker alleen met een andere
wikkel. Zo spaans is deze niet.

Ik ben het niet eens met wat jij zegt. Heb je deze in je handen gehad dan? het is gemaakt volgens spaans receept dus geen gips of beton zoals bij andere thunder crackers wel het geval is. En gaat het harder dan andere thunder crackers en is goedkoper dan the mammoth..

Laatst bewerkt:
The Mammoth kost 16 euro per 20
Deze Thundercracker kost 14 euro per 20
en deze thundercracker gaat harder?
lekker dan :/

The Mammoth kost 16 euro per 20
Deze Thundercracker kost 14 euro per 20
en deze thundercracker gaat harder?
lekker dan :/

Jep..de verpakking van th mammoth is veel mooier dan die van de tc. Maar wat heb je noeu aan die verakking. Die gooi je daarna toch weg. Goede knallers in lelijke verpakking verkopen toch wel door mond op mond reclame en het kan schelen in de prijs.

Wow, nu daag je de baas uit he :p Fenix nitraten blijven harder dan het Belgische spul, Fenix zijn moeilijk (nauwelijks) te verslaan :wink:

Avondje wokken en het moet wel lukken:D

Ff zonder geintjes @ 333deejaay333
De Fenix nitraat is harder dan al het knalspul wat in belg verkrijgbaar is tot op heden. Volgens sommigen is de knal van de supero gelijk of komt in de buurt van de fenix, maar ik zelf vind het verschil duidelijk hoorbaar dat de fenix een stuk harder is.

Om toch maar even ontopic te gaan:
De Thunder Cracker vind ik trouwens iets zachter dan de supero. Wat minder dof en minder druk, al moet je wel getrainde oren hebben om dit verschil te merken.

Klopt, maar veel scheelt het echt niet. Als de supero's van dit jaar zoals beloofd harder gaan ben ik ervan overtuigd dat ze zeker net zo hard gaan hoor. Merk op dat er een verschil is tussen het bestaan van een groot verschil in knal en het duidelijk hoorbaar zijn ervan.

Hoewel er met de zoekfunctie vast veel geklaagd te vinden zal zijn van mij over hoge prijzen denk ik er toch over om effe de bus naar Baarle te pakken en een pakje thunder crackers te kopen. Waarom? Omdat ze zo anders zijn, leuk om te hebben. Daar zijn ze vind ik, best geschikt voor, als product om gewoon te hebben.

Heb deze vergeleken met de thunder cracker van Original. Die van Salon Roger ging duidelijk een stuk harder. Maar deze zijn wel €14 per pak en die van Original €13, maar die euro verschil is het echt wel waard.

Heb deze vergeleken met de thunder cracker van Original. Die van Salon Roger ging duidelijk een stuk harder. Maar deze zijn wel €14 per pak en die van Original €13, maar die euro verschil is het echt wel waard.

Amen....Vind ze harder gaan dan the mammouth

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan