Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Omdat de naam het zelfde is? Want ik zie totaal geen overeen komst.
En wie zegt dat het een namaak is? Er is gewoon weer een Spaanse knaller er bij! En als er een nitraat bij komt is het toch ook niet weer een TT nagemaakt!
Kijk, je kunt ook gewoon normaal reageren... Ik vind dat nitraten ook allemaal gebaseerd zijn op TT's, want dat is ook zo. Dit is ook gewoon allemaal namaaksel van de Mammoth, net als de Python, Bombero, Scorpio en nu ook deze ThunderCracker.
Er mag best concurrentie zijn, maar geef er dan ook je eigen draai aan. En dat jij geen overeenkomst ziet? Volgensmij ziet ie er precies hetzelfde uit, ook met Spaans procuce enz. enz.
En wat versta jou dan onder er een nieuwe draai aan geven?
Wat kun je er veel anders aan doen dan het product een nieuw uiterlijk of verpakking te geven.Het gaat zich toch om de knal of niet?Wat boeit het dan dat producten qua uiterlijk op elkaar lijken.
En b.t.w het zijn geen namaaksels van de mammoth.Er bestonden al veel eerder knallers zonder beton zoals de supervlinders van Bex of de Trueno![]()
Die zijn er al, kijk maar naar bijvoorbeeld de ugly joe. Als je het persé wilt kan ik je een lijstje geven met knallers die tegenwoordig een effect hebben in Belgie.