[Salon Roger] Thunderbomb matten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toevoeging

Toevoeging

Ik had al gezien dat er een nieuwe 400 schots versie verkrijgbaar is.
Is deze deze het geld waard?
Iemand deze al getest ?

We hebben even lopen knutselen met de 400 shots matjes en het resultaat mag er zijn! :D

Groetjes!

Jammer dat er nu alleen nog maar een 400 schots bestaat. Maar zo te horen knallen ze nog altijd goed. Prima prijs-kwaliteit verhouding dus.

Nou, ik vond ze de laatste paar jaar echt slecht. De Thousand farts van Zena was beduidend harder! Ik hoop niet dat de 400 shots matjes van nu net zo mak zijn als de 1000 shots van toen, want dan kan je ze beter laten liggen.

De Thunderbomb 400 is naar mijn mening een prima mat. Zeker voor het geld wat je betaald. In de aanbieding wil die nog wel eens 4 euro per matje zijn, ik heb ze ook een keer 10 voor 35 gezien.

Waren dit jaar prima!! 5 voor 15 in de aanbieding gekocht bij HQ. Topdeal en net zo goed als ik ze van vroeger kan herinneren.

Heb deze ook weer afgestoken, vond die van Zena beiden wel beter.
5 voor 15 had ik ook betaald, voor dat geld zeker prima. Leuk om wat op elkaar te leggen.

Deze mat haal ik al jaren... de 4 stuks halen 3 betalen actie. Prima matje voor dat geld. Ik heb er ook een keer 2 rollen van 6 stuks per rol mee gemaakt met een piano als eindbom haha

Hoeveel gram bevat de 400 Schots en zijn deze matjes sinds de introductie nog gewijzigd kwa samenstelling?

Edit... Kruit gewicht is 20 gram

Zijn zeker goede matjes niets mis mee. Heb ze vandaag ook meegenomen en spijt dat ik er niet meer van heb. Heb er 1 getest en de funfactor lag hoog met deze matjes.

Deze matjes ook gehad. Gekocht bij Loots 10 stuks voor 40 euro. Maar vond de flash 500 van pyroshop iets beter en de 100 shots. Verder prima matjes voor tussen 23:00 en 23:30 waren best nog wel leuke knallertjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan