• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Salon Roger] Spanish Cracker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij is de Supero nog steeds de hardst verkrijgbare vlinder op de Belgische markt. Omdat op de site van loots staat dat de Supero nog de hardste vlinder is en ook omdat de supero duurder is.

Volgens mij is de Supero nog steeds de hardst verkrijgbare vlinder op de Belgische markt. Omdat op de site van loots staat dat de Supero nog de hardste vlinder is en ook omdat de supero duurder is.

Wat je nu zegt klopt niet. Harry staat er om bekend dat hij alles de hardste knal vindt. Het is zo dat er nu een aantal knallers zijn die ongeveer even hard zijn. Het hoeft dus niet zo te zijn dat de supero harder is omdat deze duurder is. Alle 'hardste knallers' zitten nu tegen de grens aan en kunnen nu niet harder meer(niet hoorbaar tenminste). Je moet dus nu naar pris/kwaliteit kijken en niet naar wat het duurste is.

Als ik het even op een rijtje zet;
Deze vlinder is harder dan de toffee, dan is hij dus ook harder dan de Spanish cracker C van Chooêt, Supervlinder van Pyrostar, Lady Cracker etc.. De Big Spanish Cracker 808 kost hetzelfde en qua knal zal het bijna niks schelen, alleen qua afwerking is deze vlinder vele malen beter, en zou ik dus deze aanraden. De Supero en de Trueno zijn nog steeds de hardste vlinders op de Belgische markt, maar qua prijs zijn ze ook wel wat duurder. Al met al zou ik dus voor deze vlinders gaan (-:

Denk het wel. nu 30 euro, is eigenlijk wel heel goedkoop :D

Dus ik zou binnenkort maar gaan als ik jou was, en je er nog een paar wilt hebben!

Loots is een beetje misleidend met de prijzen.
Deze waren altijd al 35 euro voor 50 geweest.
Nu interpreteert hij dat je een korting van 10 euro hebt bij een doos van 50 stuks.
:p

Loots is een beetje misleidend met de prijzen.
Deze waren altijd al 35 euro voor 50 geweest.
Nu interpreteert hij dat je een korting van 10 euro hebt bij een doos van 50 stuks.
:p

Ja en nee. Als je op de site van Loots kijkt bij 'losse knal' staat er letterlijk geciteerd:
- Voordeelverpakking t.w.v. €40 NU! : 1 voor €35
En kijken we bij 'promo' staat er letterlijk geciteerd:
- VAN €40, NU! : 1 voor €30
Dus de normale prijs van 50 stuks is 35 euro, maar bij de promo vermeld Loots 40 euro, wat ze dus wel zijn (geweest). Helemaal ongelijk heeft hij dus niet, maar het is wel een slim trucje.

Ja, dus dan zijn ze altijd al 35 geweest.
Zoals je al zei, een erg slim trucje van Loots.
Maar moet zeggen, de aanbiedingen die die heeft, zijn toch wel erg mooi!

Goede vlinders! Flinke dreun, had nog wat Thunder Crackers van SR van vorig jaar; exact dezelfde knal. Dus denk zelfde product met een staart en voila wij hebben een vlinder. Knalt lekker hard!!

heb deze met oud ven nieuw afgestoken. harde knal maar wel te duur. verder vloog de stop snoeihard tegen de loods van mn pa. rakelings langs de auto's van mn tante en opa en oma die op bezoek waren. dat was een duur grapje geworden want mn tante rijd in een mercedes en mn opa in een nissan murano.

Wat een dingen!
Serieus HARD!
Ze waren afgeprijsd dus 30 euro voor 50 stuks. vuurwerkfreakk je liegt heel erg, deze dingen hebben GEEN eindstop, die dingen zijn tamelijk klein en super licht, wat een dreunen heerlijk!
Dit jaar meer van halen denk ik. Ook hebben ze geen stop waardoor er dus niks rondvliegt.

Wat een dingen!
Serieus HARD!
Ze waren afgeprijsd dus 30 euro voor 50 stuks. vuurwerkfreakk je liegt heel erg, deze dingen hebben GEEN eindstop, die dingen zijn tamelijk klein en super licht, wat een dreunen heerlijk!
Dit jaar meer van halen denk ik. Ook hebben ze geen stop waardoor er dus niks rondvliegt.

oh ja? er vloog toch echt iets keihard tegen die loots, vertel jij me maar wat het dan geweest is! en ik ben niet in de war met een andere knaller, dit was mijn enige vlinder, en de rest had ik voor de vliegend stoppen al rechtop gezet, maar bij een vlinder kan dat natuurlijk niet.

Laatst bewerkt:
oh ja? er vloog toch echt iets keihard tegen die loots, vertel jij me maar wat het dan geweest is! en ik ben niet in de war met een andere knaller, dit was mijn enige vlinder, en de rest had ik voor de vliegend stoppen al rechtop gezet, maar bij een vlinder kan dat natuurlijk niet.

Er kan niks hards vanaf komen, soms blijft de staart heel.
Maar er zit geen plastic, beton, gips of klei in.
Het bestaat puur uit kruit en papier!

Ik denk dat er iets anders wat naast de vlinder lag weg is geschoten, een stukje steen of andere resten van ander vuurwerk.

Van deze vlinder komt het echt niet!

Er kan niks hards vanaf komen, soms blijft de staart heel.
Maar er zit geen plastic, beton, gips of klei in.
Het bestaat puur uit kruit en papier!

Ik denk dat er iets anders wat naast de vlinder lag weg is geschoten, een stukje steen of andere resten van ander vuurwerk.

Van deze vlinder komt het echt niet!

ja ik weet het al! de betontegels op het erf zijn een beetje versleten. dat ding lag precies in zo'n versleten gat waar nog steentjes omheen lagen. ik dacht: leuk neerlegplekje. nee dus! afijn, weer wat geleerd bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan