strijkkopje
VWC lid
Volgens mij is de Supero nog steeds de hardst verkrijgbare vlinder op de Belgische markt. Omdat op de site van loots staat dat de Supero nog de hardste vlinder is en ook omdat de supero duurder is.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij is de Supero nog steeds de hardst verkrijgbare vlinder op de Belgische markt. Omdat op de site van loots staat dat de Supero nog de hardste vlinder is en ook omdat de supero duurder is.
Dit jaar maar overdoos meenemen? is nu zelf 30 euro voor 50 vlinders.
KOOPJE!
Loots is een beetje misleidend met de prijzen.
Deze waren altijd al 35 euro voor 50 geweest.
Nu interpreteert hij dat je een korting van 10 euro hebt bij een doos van 50 stuks.
![]()
Wat een dingen!
Serieus HARD!
Ze waren afgeprijsd dus 30 euro voor 50 stuks. vuurwerkfreakk je liegt heel erg, deze dingen hebben GEEN eindstop, die dingen zijn tamelijk klein en super licht, wat een dreunen heerlijk!
Dit jaar meer van halen denk ik. Ook hebben ze geen stop waardoor er dus niks rondvliegt.
oh ja? er vloog toch echt iets keihard tegen die loots, vertel jij me maar wat het dan geweest is! en ik ben niet in de war met een andere knaller, dit was mijn enige vlinder, en de rest had ik voor de vliegend stoppen al rechtop gezet, maar bij een vlinder kan dat natuurlijk niet.
Er kan niks hards vanaf komen, soms blijft de staart heel.
Maar er zit geen plastic, beton, gips of klei in.
Het bestaat puur uit kruit en papier!
Ik denk dat er iets anders wat naast de vlinder lag weg is geschoten, een stukje steen of andere resten van ander vuurwerk.
Van deze vlinder komt het echt niet!