• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Salon Roger] Samples Nitraten / Thunder Cracker

Status
Niet open voor verdere reacties.

PyroPowerZ

VWC lid
Artikelnummer: W026A
Artikelnaam: Samples Nitraten / Thunder Cracker
Netto Kruitgewicht: 1,6g
Richtprijs: 40,-

1.jpg

De reden dat deze nitraat 2 namen heeft is omdat de officiële benaming van Salon Roger "Thunder Cracker" is (Dit staat op de verpakking) alleen wordt de knaller onder de naam "Samples Nitraten" verkocht bij Loots dus vandaar de 2 namen, om verwarring te voorkomen :)

Weet iemand of deze nitraten vergelijkbaar zijn met bijvoorbeeld: Scorpios, thunder cracker, the mammoth enz.

oftewel of ze lekker hard gaan voor de belgische markt :)

Weet iemand of deze nitraten vergelijkbaar zijn met bijvoorbeeld: Scorpios, thunder cracker, the mammoth enz.

oftewel of ze lekker hard gaan voor de belgische markt :)

Het zijn samples dus voorbeelden van de Thunder Cracker van Salon Roger.
Dit staat op de samples.

Deze Thunder Crackers gaan goed.
Met deze korting zijn ze ook niet te duur.

Maar als ze €40,- kosten zou ik ze niet kopen.
En ja, ze zijn vergelijkbaar met de knallers die jij noemt.

het is waarscheinlijk gewoon of het is een scorpio, alleen het afdicht papiertje staat geen tekst op. dus geven ze gewoon een andere naam.

Samples zijn juist altijd beter. Daarom willen mensen bij demonstraties ook altijd weten of de geschoten producten samples waren en doen importeurs moeite om ervoor te zorgen dat er geen samples worden gebruikt.

Echt overbodig is deze knaller nou ook weer niet (voor ons tenminste). De knaller is uiteindelijk een stuk goedkoper dan de Scorpio's en de andere knallers van die klasse (denk aan Supero's, Bombero's enz.)

Omdat hij nu even in de aanbieding is ja! Hierna word ook dit gewoon een euroknaller!

Ook de niet-sample versie die ook gelijk gaat aan de Scorpios is 14EUR voor 20 stuks en 25 EUR voor 40 stuks (bij Loots). Dit is ook nog steeds een stuk goedkoper dan de Scorpios en de rest van de knallers uit die klasse.

Laatst bewerkt:
Maar wat is nou precies het verschil tussen de Thundercracker van 14 euro en die 40 samples nitraten voor 30 euro. Als er geen verschil is neem ik liever 2 x de normale thundercracker voor 25 euro. Ze zijn beide van hetzelfde merk?

Bedankt voor het verspreiden van ons beeldmateriaal! haha :)

We hebben ze getest, en gingen goed hard. ongeveer een supero/bombero/scorpio die kant moet je wel opgaan denk ik.

~VuurwerKno3

Dit waren erg goede knallers! Ze deden het zeker niet onder voor bijv. The Mammoth of de Ricasa No.3 (2010 versie). Voor de prijs waren dit gewoon geweldig goede knallers! Diepe dreunen ook, en natuurlijk geen stoppen.

Ik denk trouwens dat dit gewoon de "normale" thundercrackers zijn, die dus ook per 20 verpakt worden.
Op de foto van loots hebben ze de tekst op de knallers weg gedraaid maar er staat gewoon thunder cracker net als op de andere. Ze gingen ook ongeveer even hard (ik heb dit jaar geen thunder crackers meegemaakt maar vorig jaar wel).

Waarschijnlijk dus gewoon de thundercracker maar dan in een andere verpakking.

Dat "samples" slaat ook nergens op trouwens, het lijkt me sterk dat ze zoveel samples krijgen dat ze die in januari nog steeds kunnen verkopen maargoed.

En nu ze €25,- euro zijn maakt het al helemaal niets meer uit of je deze of de thundercrackers koopt, eerst was je in ieder geval nog €2,50 goedkoper uit.

deden? ze zijn er nog die samples, ik zeg eerlijk ik kon ze niet, als je het ziet lijk het n b merk, nu ik deze reacties lees zijn die samples en thunder cracker het zelfde ;( wat n wit doosje niet ken doen hahaha schijn bedriegt wel is hahaha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan