Vuurwerk Orthen

Ook in het andere topic van Orthen gezet, maar is er een freak uit de buurt van Amersfoort die de 28e of 30e naar Orthen gaat en die voor mij 2 cakes mee zou willen nemen? Vanwege mijn vrijwilligersproject ga ik het namelijk zelf niet redden om die kant op te gaan.

Orthen/Pyromaniac1975 is hier al van op de hoogte en ze vinden het goed!

Stuur me dan even een PM aub!

Worden de producten eigenlijk geupdate als er een product niet leverbaar is of uitverkocht?

Zo niet, welke producten zijn dan niet leverbaar meer?
Want ik lees dat de immortal gold al bij rubro uitverkocht is, maar hoe zit dat dan voor andere producten? :shocked:

Ik heb een vraagje+ vorig toen ik het bulk pack besteld had kreeg ik pryo king mortieren(wat een knallen zeg),is dat dit jaar weer het geval?

bvd driek

Alle singleshots die we hebben komen van Katan en behoren volgens mij tegenwoordig tot de betere.

Momenteel genieten we even van 1 dag weekend en maandag gaan we weer verder.
Iedereen die een bestelling heeft geplaatst krijgt komende week bericht.
Zo ook diegene die een karton besteld hebben.

Gr.

Ook in het andere topic van Orthen gezet, maar is er een freak uit de buurt van Amersfoort die de 28e of 30e naar Orthen gaat en die voor mij 2 cakes mee zou willen nemen? Vanwege mijn vrijwilligersproject ga ik het namelijk zelf niet redden om die kant op te gaan.

Orthen/Pyromaniac1975 is hier al van op de hoogte en ze vinden het goed!

Stuur me dan even een PM aub!

In de herhaling, want ik wil echt graag de cakes hebben :)

De 1e aanvragen/bestellingen zijn vandaag beantwoord verwerkt.

gr

Oke ik zie het wel verschijnen, was alleen bang dat de mijne er tussendoor was geglipt (dat zal elke freak wel kennen).
Als t nog komt wacht ik rustig af! Zou wel fijn zijn om het indien mogelijk te versturen voor de sluiting van de kartonaanvragen.
Puur voor de gemoedsrust, net zoals dabombe al zegt.
Maar dat is geheel aan jullie!

Gister opnieuw een mail gestuurd maar ik heb nog geen antwoord gehad. Vandaag is de laatste dag dat je per karton kan kopen en ik wil toch wel graag kunnen bestellen.

Still waiting for the shooting list......

Doordar er nog erg veel producten op de boot staan gaan we vandaag een extra aanvulling inzetten.
Heel spijtig is vooral het gesponsorde vuurwerk van Evolution Fireworks.
De boot waar de container op staat zal verlaat aankomen waardoor deze mogelijk op de 13e binnenkomt.
Dit is dan nagenoeg onmogelijk om op tijd bij de schiet locatie te krijgen.

Helaas is het dit jaar niet anders dus we maken er het beste van.

Gr

Maak jullie nou eens niet zo druk.
Diegene die een aanvraag cq order hebben geplaatst krijgen allemaal bericht.

Gr

Misschien een handige tip van mijn kant uit: beantwoord je klanten wat sneller.. Als ik bij een 'normaal' bedrijf een bestelling doe hoef ik toch ook geen week te wachten op een antwoord? Ook al krijg je 300 mailtjes per dag, wel zo netjes om er dan iemand op te zetten die die mailtjes beantwoord. Nu hoeven jullie je niet aangevallen te voelen maar het is meer een tip. Ik wilde ook bij jullie bestellen maar doe dat nu lekker bij Steenbergen. Binnen een paar uur antwoord, zo hoort dat. Enthousiasme en intresse in de klant tonen!

Groet

Misschien een handige tip van mijn kant uit: beantwoord je klanten wat sneller.. Als ik bij een 'normaal' bedrijf een bestelling doe hoef ik toch ook geen week te wachten op een antwoord? Ook al krijg je 300 mailtjes per dag, wel zo netjes om er dan iemand op te zetten die die mailtjes beantwoord. Nu hoeven jullie je niet aangevallen te voelen maar het is meer een tip. Ik wilde ook bij jullie bestellen maar doe dat nu lekker bij Steenbergen. Binnen een paar uur antwoord, zo hoort dat. Enthousiasme en intresse in de klant tonen!

Groet
Het staat je helemaal vrij te bestellen waar je wilt.
Ik heb iedereen beantwoord die via mij een mail hebben verstuurd tot zelfs 02:17 en de mails die in de infobox staan worden door een andere medewerker beantwoord.
Er zijn best wat bestellers aanvragers die kunnen zeggen hoe snel we ook kunnen reageren!!!
Verder doen wij wat we kunnen en zijn er mogelijk een paar mails te lang onbeantwoord gebleven.
Mocht dat zo zijn excuses bij deze.
Verder heel veel plezier met je bestelling bij Steenbergen....Ook een super winkel.

gr

Back
Bovenaan