Sail 2013 - 20 t/m 23 juni - Den Helder

Sail komt deze zomer weer naar Den Helder :biertje:

En met 2 hele vette shows van Sail 2008 nog in het achterhoofd verwacht ik dat ook deze editie de broekspijpen weer zullen wapperen door genoeg 8 inchers :D

Programma is nog niet bekend...

De shows van 2008:

Hebben jullie nog geluk. Hier in vlissingen is het ook weer een grote sail maar hiervoor hebben ze een green key gekregen. Naam zegt al genoeg lijkt me .

Sail komt deze zomer weer naar Den Helder :biertje:

En met 2 hele vette shows van Sail 2008 nog in het achterhoofd verwacht ik dat ook deze editie de broekspijpen weer zullen wapperen door genoeg 8 inchers :D

Programma is nog niet bekend...

De shows van 2008:

Deze shows uit 2008 zijn geschoten door Wagenvoort Vuurwerk.

Helaas heeft de organisatie deze editie Sail gekozen om met een ander bedrijf in (zee) te gaan.
Dream fireworks zal deze shows schieten. Ik wens ze in ieder geval veel succes met de bouw en het schieten.
hopelijk voor het vuurwerk krijgt alles een goede doorgang. Er liggen, zo heb ik begrepen, momenteel een aantal natuurorganisaties dwars. :mad:

Deze shows uit 2008 zijn geschoten door Wagenvoort Vuurwerk.

Helaas heeft de organisatie deze editie Sail gekozen om met een ander bedrijf in (zee) te gaan.
Dream fireworks zal deze shows schieten. Ik wens ze in ieder geval veel succes met de bouw en het schieten.
hopelijk voor het vuurwerk krijgt alles een goede doorgang. Er liggen, zo heb ik begrepen, momenteel een aantal natuurorganisaties dwars. :mad:
Het zal eens niet zo zijn he, geitenwollensokkentypes : puke:

ik ben er sowieso vanavond bij, de andere 2 dagen moet ik nog even aankijken.

De eerste voorbereidingen

1000781_514018705320707_1835481326_n.jpg

foto is van Mickeyzegtboem

Back
Bovenaan