Sail 2013 - 20 t/m 23 juni - Den Helder

Wow, in verband met onwijs veel rook en onwijs veel mist heb ik en veel andere weinig tot zelfs niets kunnen zien
filmpje komt morgen...

Erg veel mist in combinatie met veel rook doordat er geen wind stond.
Jammer, hierdoor amper tot niks van het vuurwerk kunnen zien.
(laatste 10/20 salute's staan er niet op, had de camera al uitgegooid omdat het geen nut meer had om te filmen :p
De show werd stil gelegt, dit vuurwerk word toegevoegd aan de shows morgen en overmorgen.
hier mijn filmpje...
ps, sorry voor het slechte camera werk, had geen mogelijkheid om de camera op het statief te zetten
http://www.youtube.com/watch?v=1Mpy1ES8jEU&feature=youtu.be

ben benieuwd naar de show van morgen en overmorgen, zal hier niet bij aanwezig zijn :(

Heel erg jammer, heb vrijwel niets kunnen zien inderdaad terwijl ik toch dacht mooie farfalle bommen te kunnen zien.
Stond blijkbaar ook op de verkeerde pier, de gene waarvan door mede freaks werd gezegd dat dit in 2008 de beste plek was.
Ponton werd ineens vlak voor de show een heel eind versleept, al met al een nare ervaring van alles bij elkaar.
Als het weerbericht er goed uitziet kom ik misschien zaterdag weer maar met zo'n mistbank ga ik het niet proberen.

Vanavond niet weer, wat een drama gisteren zeg.. alle fatsoenlijke bommen vielen in de mist. Vieze regen den helder, harde wind en dan t vuurwerk op een kilometer afstand, sorry ik kon er niet enthousiast van worden.

De afstand is echt belachelijk inderdaad, vooral ook erg zonde vind ik zelf.
ben benieuwd wat er vanavond gebeurd... t zal toch niet zo zijn dat het 3 dagen op een rij mislukt :(

Hierbij mijn film van Sail Den Helder. Het was op zich wel een leuk showtje maar had er persoonlijk meer van verwacht zeker met zo`n groot evenement als Sail. De bommen die ze schoten waren niet echt bijzonder de 6inchers knalden wel erg goed vele malen harder dan de salutes die ze schoten.

Respect voor alle bouwers die ondanks alle regen de show toch nog op tijd af hebben weten te krijgen.

Ach, je ziet teminste nog iets van het vuurwerk in tegenstelling met de eerste dag :p
misschien moest je iets dichterbij staan?

Gisteren ook weer gegaan, beviel me een stuk beter dan donderdag.
Zaten flinke dreunende 6 inchers bij en hier en daar mooie bommen, lucht was continu goed gevuld.
Waterbommen zijn een leuk extratje, finale was lekker door pompen.

Ach, je ziet teminste nog iets van het vuurwerk in tegenstelling met de eerste dag :p
misschien moest je iets dichterbij staan?

Daar heb je gelijk in, eerste dag scheen het vol met mist te staan.
Was een mooie plek dit, maar vondt de duur van de show vrij kort en een hoop hetzelfde. Maar ik vondt het leuk om weer even wat vuurwerk te zien.

Back
Bovenaan