Sagra del Fuoco - Recco 2014

Haha ja denk ff second opinion.Me gevoel zei dat het veel meer als 80 euro moet zijn,maar via jou link kom ik op 18 euro tol enkele reis. Dus zou retour 36 euro zijn plus die 35 euro voor vignet Zwitserland.
Als dit het zo is valt het mee.

You are going also for the Pyropackage? Great view!!

Why pyro package? All rooms are with sea view. You can book room without pyropackage and you will be have all privileges as with pyropackage. Only 20 euro difference between the offers.

I booked without pyro package few months ago. and besides this packet is only for festivals days, not for me because I will be there 3 days, not two. :P

Ik ben er in 2011 geweest en het was erg gaaf! Voor mij mijn eerste ervaring met echt italiaans vuurwerk.
Meteen helemaal verkocht! Dit is sindsdien toch wel echt mijn ding.
Parkeren was een drama maar er was wel een erg goede bakker die kan je niet missen.
Ik raad je aan de Focaccia col formaggi te proberen.:p
Het kan er trouwens erg waaien (en regenen). Al het even meezit kan je dan sterren koppen :cool:
Veel plezier voor degene die gaan!!

Sagra del Fuoco - Recco (Genoa) Italy - 7-8 September 2014

Sagra del Fuoco - Recco (Genoa) Italy - 7-8 September 2014

FESTIVITEITEN TER ERE VAN ONZE-LIEVE-VROUW VAN SUFFRAGIO - "SAGRA DEL FUOCO"

Zondag 7 september 2014
9.30 Vlag hijsen door de Commissie en door de 7 Wijken
23.00:
Vuurwerk spektakel vanaf de westerse pier van de wijk “Spiaggia” verzorgd door de broers Scudo (“I Guaglioni”) - Pollena trocchia - Naples
Vuurwerk spektakel vanaf de westerse pier van de wijk “San Martino” verzorgd door Gerardo Scudo - Ercolano - Naples
Vuurwek spektakel vanaf de oosterse pier van de wijk “Liceto” verzorgd door Gianni Vaccalluzzo “Zio Piro” - Belpasso - Catania

Maandag 8 september 2014
3.30 Begroeting aan de Maagd Maria met het tradizionale afschieten van “mascoli” door de Wijken
12.30 Afschieten van “mascoli” van de wijk “Verzemma” in de rivierbedding voor de kerk N. S. del Suffragio
13.00 Vuurwerk spektakel vanaf de westerse pier van de wijk “Verzemma” verzorgd door La Tirrena Fireworks van de broers Ferraro - Mondragone - Caserta
20.30 Plechtige processie door de straten van het dorp met het beeld van Onze-Lieve-Vrouw, ver-gezeld van de Broederschappen met hun kruisbeelden en van het Filharmonisch Orkest G. Rossini.
Tijdens het passeren van het beeld van Onze-Lieve-Vrouw worden er “mascoli” afge-schoten door de wijken “Collodari”, "Verzemma", ”Liceto”, “Bastia”, ”Spiaggia” en “Ponte”
23.00:
Vuurwerk spektakel vanaf de oosterse pier van de wijk “Bastia” verzorgd door Bruscella Italian Group - Modugno - Bari
Vuurwerk spektakel vanaf de westerse pier van de wijk “Ponte” verzorgd door Lorenzo la Rosa - Bagheria - Palermo
Vuurwerk spektakel vanaf de westerse pier van de wijk “Collodari” verzorgd door de broers Pannella - Benevento
24.00 Afschieten van “mascoli” van de wijk “San Martino” in de rivierbedding voor de kerk N. S. del Suffragio

Dinsdag 9 september 2014
18.30 Neerlaten van de vlag door de Commissie en door de 7 Wijken

www.sagradelfuoco.it

2013-09-08-9828.jpg

Back
Bovenaan