Safe Fire Tray

Gygabyte

VWC lid
Kreeg vandaag de vuurwerkfolder van de Carlton binnen en uiteraard gelijk doorgekeken.
Kwam daar iets tegen wat ik nog niet eerder heb gezien, maar wat me reuze handig lijkt, namelijk de Safe Fire Tray;

safefiretray.jpg

http://www.decarltonvuurwerk.nl/folders/Broekhoff_Carlton_folder_2009.pdf
(pagina 10)

Alles staat lekker stevig en het is ook nog eens handig als je er een doorlontproject van wil maken.

Het dit al wel een keer eerder gezien maar komt de veiligheid(indien van stevig karton) alleen maar ten goede! Dus een prima uitvinding vind ik.

Eigenlijk best wel jammer dat het vast in het pakket zit. Je pakket word dan meteen duurder...

Is tog beter al kan je kiezen of je het erbij wil hebben? Ik heb al een klem waar ik mijn potten vast kan klemmen..

Cakes zitten er niet vast in. De Safe Fire Tray is de bodem van het pakket, of je deze wel of niet gebruikt is aan jou. Je zou ook de afsteekvolgorde kunnen gebruiken, zo bouw je op naar een climax. Allen ja, hoe steek je zo iets aan als je lontje onder het karton verdwijnt?

Achja als ze dat ding achterwegen laten scheelt het misschien 1 euro ofzo, niet echt de moeite waard toch. Vind het een goede ontwikkeling iig

Veiligheid voor alles, ik vind het zo slecht nog niet. Huis tuin en keukenconsument zou het wel handig vinden.

Ik vind het een geniaal idee. Heb ik nog nooit eerder gezien. Hopelijk kun je ze ook los kopen :) Eigenlijk moeten ze zoiets gratis bij een bestelling (Van een bepaald bedrag) geven.
Maar zoiets kun je zelf ook wel maken :)

Toch vroeg ik mij af wat het handige van dit artikel is.

Je stopt je cakes erin, het staat zeker stevig ja, maar dan moet je dus met je aansteeklont onder die rand lopen pielen om het lontje aan te steken? Lontje zit tenslotte niet bovenop.

Dan erbij, op de dummies zitten uitklapbare voetjes, beetje dubbelop en dat kan nooit kosteloos zijn. Vraag me wel af of de scherpe artikelen ook voetjes hebben, iemand hier bekend mee?

mike, de verkoopexemplaren hebben geen voetjes eronder als er een tray bij zit.
Tevens zijn de lontjes bij de firesavetray pakketten naar boven verplaatst, zodat ze boven het karton van de tray uitkomen

De voetjes zitten er altijs onder.
Elk artikel in nederland moet volgens de wetgeving stabiel staan opzichzelfstaand daarom zitten deze voetjes er aan de onder kant aan vast. Deze voetjes moet je enkel gebruiken als je de fire safe tray niet gebruikt.
de lontjes kan je aansteken als ze in de tray geplaatst zijn

Back
Bovenaan