's-Gravenwezel - 1-6-2013

RedBaron

Pyroworld
Waar: s-Gravenwezel, België
tijdstip: 23:00uur
Kaliber: professioneel tot 150mm
meer info: *hier*, en *hier*

Hier de show nog van vorig jaar:

Altijd wel een leuk showtje daar! :D

Dit jaar ga ik niet maar voor de mensen die wel gaan, als je een beetje op tijd bent kunt je 50 meter van het schietveld de auto parkeren bij een soort supermarkt.

Deze staat in mijn agenda!

probeer hierbij aanwezig te zijn.
Wordt wel weer eens tijd voor een show :D

@ burning salvo: Bedoel je de supermarkt op de moerstraat 5-27?

of weet iemand waar er exact geschoten wordt?

@ Speedter , ja klopt

Ik ben even heel creatie bezig geweest.
Vlak voor de show begint zal de doorgaande weg worden afgesloten.
30usdht.jpg

Wat is op tijd? Ik heb zaterdag waarschijnlijk eerst een diner. Kan denk rond 22:00 daar zijn. Heb wel weer zin in wapperende broekspijpen hahaha.

de locatie is gewijzigd het is nu aan de overkant van de weg. Dit omdat de boer het niet meer wilde op zijn land. Dus nu is het bij de parking op dat veld als ik het goed begrepen heb.

mn zoontje heeft een virus sinds gisteren.. het hopelijk is hij morgen al beter anders vrees ik dat ik hem moet missen.

Ik zoek nog iemand om mee te carpoolen, aangezien niemand uit mijn vaste vriendengroep kan en ik liever niet alleen reis.

En hier mijn film van een lekkere show:) een hoop mooie bommen gezien en ja onder het vuurwerk staan blijft toch wel het mooiste wat er is:)

Was top gisterenavond.
Mooie show opbouw, met toch vrij weinig shells, voor mijn gevoel, 13 minuten vol krijgen.
goede timing van de effecten dus niet te lang of te kort tussen de bommen.
En vooral ook mooie en voor mij niet bekende effecten.
Daarnaast kon je lekker dichtbij staan en onder de effecten staan en dat geeft toch een prachtig gevoel!

:bye:

Back
Bovenaan