Rush

bagger... het ploft meer dan het knalt en de boeketten zijn ook niet groot te noemen.
sorry voor de kritiek maar ik wil iemands oud en nieuw niet verpesten.

Vooral de blinkers zijn gewoon goede boeketten, met een prima burst voor die prijs. Volgens mij verpest je ook niemand zijn oud en nieuw als je deze wel adviseert, want voor 7,50 is dit echt een goede budgetpotje! Ook de visjes zijn bijzonder en mooi, maar inderdaad niet groot. Het zijn wel veel visjes voor die prijs.

Laatst bewerkt:
Heb hem toch maar op het laatste moment meegenomen en direct rond 17.00 afgeschoten. Was een prima cake voor die prijs, maar zoveel stelde het ook niet voor. Volgend jaar neem ik denk ik een andere budget cake uit deze mooie collectie.

bagger... het ploft meer dan het knalt en de boeketten zijn ook niet groot te noemen.
sorry voor de kritiek maar ik wil iemands oud en nieuw niet verpesten.

Jezus wat een bekende nick... Spelpunt ooit?

Anyway vind de cake opzich geinig.. Kost geen drol en je kan het makkelijk wegstoken met wat boeketjes erin!

Jah hoor denk dat ik hem erbij neem!

Even ter vergelijking de meeste tail potjse zijn bijna net zo duur en dan stook ik liever zulke dingen!

ook gehad en vond t een leuk potje voor in de vooravond die fishes zijn goed uitgevoerd denk dat ik dit jaar weer een paar erbij neem

Back
Bovenaan