Rumble in the Jungle 144’s [Uitloop 2019]

Voor menig prijs in freakacties mogen we natuurlijk niet zeuren, omdat hij minder populair als de Transbomber is kwam ik hem vaak voor een lagere prijs tegen.

Als hij zoals het filmpje van Darksoul staat te knallen bij mij voor de prijs die ik ervoor betaald heb (€57,50) dan hoor je mij niet klagen :).

Het zou mij niks verbazen als het gewoon een fout is met die laatste cake. We hebben het vaker gezien dat er met Rubro en Mania wat dingen door elkaar gehaald worden. Ik vind hem goed overkomen en helemaal voor de prijzen waar die voor te krijgen is/was.

57,50 is wel een hele mooie prijs!
Voor menig prijs in freakacties mogen we natuurlijk niet zeuren, omdat hij minder populair als de Transbomber is kwam ik hem vaak voor een lagere prijs tegen.

Als hij zoals het filmpje van Darksoul staat te knallen bij mij voor de prijs die ik ervoor betaald heb (€57,50) dan hoor je mij niet klagen :).

De box is inderdaad flink verandert. De eerste jaren hadden cake 1 en 3 nog felle blinkers, deze lijken nu te zijn vervangen door blinkers die minder lang doorbranden. De laatste cake is ook anders, maar nog zeker niet slecht. Voor de prijs waar die voor word aangeboden zeker geen slechte bak hoor, maar wel anders dan hij eerst was.

De box is inderdaad flink verandert. De eerste jaren hadden cake 1 en 3 nog felle blinkers, deze lijken nu te zijn vervangen door blinkers die minder lang doorbranden. De laatste cake is ook anders, maar nog zeker niet slecht. Voor de prijs waar die voor word aangeboden zeker geen slechte bak hoor, maar wel anders dan hij eerst was.

ik vond de laatste cake eigenlijk het hoogte punt van deze box omdat ie alles eruit ramde dat lijkt nu een stuk langzamer en zoals boven genoemd is cake 1 en 2 stukken minder jammer . heb hem al in de bestelling we zullen het izen

ik vond de laatste cake eigenlijk het hoogte punt van deze box omdat ie alles eruit ramde dat lijkt nu een stuk langzamer en zoals boven genoemd is cake 1 en 2 stukken minder jammer . heb hem al in de bestelling we zullen het izen

Ja klopt hoor, de laatste cake was een prachtig einde van deze box. Maar ik vind deze nieuwe cake ook niet heel verkeerd, maar als je het afzet tegen de eerdere versie misschien wel.

Vond hem bij de demo in Rijnsburg echt wel weer dik. Gaat weer richting de 2016 versie. Blijf het wel frappant vinden dat een product per jaar zo sterk kan verschillen. Het eerste jaar stonden de brandplekken op m'n been van de blinkerboeketten terwijl hij vorig jaar veel minder gevuld was. Nu waaide het vorig jaar wel flink en was het tijdens de jaarwisseling van '16/'17 bijna windstil toen ik hem schoot. Afijn heb dit jaar de 2017 versie voor 65,- piek dus die heeft mooi een jaartje kunnen drogen. We zien over 2 weken wel hoe hij het gaat doen. En anders gaan we volgend jaar weer eens voor wat anders.

Heb ook zowel de transbomber als deze in de straat te staan dit jaar,blijven beide leuke ramboxjes ondanks dat de 2017 versies wel stukje minder waren,hopen dat het dit jaar weer beter is!

Deze cakes zitten vastgelijmd, de lonten lopen allemaal naar binnen, dus kan ze niet verbinden aan de onderzijde. Ik heb nooit eerder vastgelijmde cakes gehad.
Kan iemand mij vertellen hoe ik het beste kan doorlonten?

Deze cakes zitten vastgelijmd, de lonten lopen allemaal naar binnen, dus kan ze niet verbinden aan de onderzijde. Ik heb nooit eerder vastgelijmde cakes gehad.
Kan iemand mij vertellen hoe ik het beste kan doorlonten?

Hey, als ze vastgelijnd zijn en het is geen compound, is het bij Rubro/Mania mogelijk dat je nog een 2017/2016 hebt waar ze hun doorlontsysteem hebt dus een bundeltje lonten onderaan de cakes waar ze mekaar gaan ontvlammen. Als je dat kunt zien zonder ze los te scheuren, blijven ze mooi tegen mekaar aanzitten. En anders kun je ze, of een cake, even loshalen en checken en dan weer terug dicht tegen z'n broertjes aanzetten met evt tape er omheen om te fixeren. Is er geen bundeltje lontjes, en niks verbonden, dan wordt het zelf dooorverbinden.

Hey, als ze vastgelijnd zijn en het is geen compound, is het bij Rubro/Mania mogelijk dat je nog een 2017/2016 hebt waar ze hun doorlontsysteem hebt dus een bundeltje lonten onderaan de cakes waar ze mekaar gaan ontvlammen. Als je dat kunt zien zonder ze los te scheuren, blijven ze mooi tegen mekaar aanzitten. En anders kun je ze, of een cake, even loshalen en checken en dan weer terug dicht tegen z'n broertjes aanzetten met evt tape er omheen om te fixeren. Is er geen bundeltje lontjes, en niks verbonden, dan wordt het zelf dooorverbinden.

Ik ben bekend met het Rubro systeem met bundeltje lonten. Die lonten bundel zie ik ook zitten. Is dit systeem wel betrouwbaar?

Ja flink betrouwbaar, zolang ze goed tegen mekaar aanstaan. En even checken of in het midden niet 4 bundels lontjes bij elkaar komen...dan daar even een schotje (karton/alufolie) tussen maken en op de juiste plek er tussen (a/b links, c/d rechts). Sommigen verbinden wat van de bundeltjes nog met tiewraps aan elkaar, maar is in principe niet nodig. Ze zijn in de doos gelijmd zodat ze lekker knus tegen mekaar aan zitten :)

2018 batch zat in een vierkante doos, maar zo gesorteerd dat je never nooit de lontjes op de juiste plek kan krijgen, dus ik heb deze maar in de omdoos gedaan van de colourful city :)

DSC04365.jpg

DSC04366.jpg

DSC04364.jpg

2018 batch zat in een vierkante doos, maar zo gesorteerd dat je never nooit de lontjes op de juiste plek kan krijgen, dus ik heb deze maar in de omdoos gedaan van de colourful city :)
Zelfde idee hier. Zelf maak ik het liefste rijtjes, dus wat betreft de Rumble wat mij betreft OK. De Colorful City wordt dan weer een blokje i.p.v. een rijtje. :) De RitJ zat in ieder geval niet met de onderkant in de doos vastgeplakt zoals vorig jaar. Wat een onzin was dat. Ben benieuwd wat de 2018-versie gaat doen!

Back
Bovenaan