Rumble in the Jungle 144’s [Uitloop 2019]

Toppertje van een doos dit, voor de €57,50 die ik betaald heb haal ik hem zo weer!

Blinkers waren super, beter dan op de demo's!

Oordeel zelf:

Vind hem eerlijk gezegd maar matig overkomen.Daarbij is de finale cake nu ook niet meer met die mooie
crackling willows met paarse sterren.

Dat is precies de finale cake van de Transbomber. Ik hoop dat het een keer bij importeurs doordringt dat je iets wat al goed is nooit moet veranderen.

Wat mij betreft de verrassing van dit jaar.
Schoot hem voor de Serenity, Bunker Blaster, Transbomber, Garden Party 1, Colorful City, noem maar op, maar deze Rumble in the Jungle maakte op mij de meeste indruk! Vooral naar het einde toe was de lucht constant gevuld, bizar! En dat voor een 25 mm. cakebox!
Ik weet niet of het toeval was, fabrieksfoutje wellicht, weet productiejaar ook niet.
Weet wel dat ik hem van vorig jaar over had, heeft dus een lekker jaartje kunnen drogen.

Toppertje dit hoor, had hem dit jaar voor het eerst en schoot hem samen met de Transbomber, hele goeie combo, het tempo was exact het zelfde.

Lijk me gewoon weer een prima bakkie en zeker voor de freakprijzen wat je her en der ziet. Voor 6 tientjes bijvoorbeeld zou ik 'm geheid aanschaffen!

Had er twee, ook per twee geschoten, de ene ging duidelijk wat vlotter dan de ander. Manier waarop de lontjes geplaatst zijn op de cake's zorgt voor een snellere kans op vonkoverslag. Verder wel een hele mooie box en zeker voor de prijzen waarvoor deze te krijgen is. Jammer dat het een uitloop product is.

Back
Bovenaan