Rumble in the Jungle 144’s [Uitloop 2019]

M'n broer had 'm vorig jaar. Mooie box met grote effecten en een heerlijke finale. Dit jaar samen met de De Transbomber en de Montreal box in de straat. Dat wordt kickeuuuh! :holland:

Laatst bewerkt:
persoonlijk vind ik zelf van wel....hij is namelijk op film nog net wat beter dan de transbomber...vind ik dan he? :wink:

De batch van 2016 was subliem, helaas was de batch 2017 wat magerder. Vuurwerkmania gaf aan dat de batch 2018 weer net zoals die van 2016 wordt en dat heb je gewoon een bak om van te smullen

Klopt ja, veel van de boxen van mania in 2016, transbomber en deze waren echt subliem. Jaar erop gewoon echt veel minder, zeer jammer. Ben benieuwd naar de 2018 batches.

Als ik de films bekijk is het een aanrader? Is dit een verborgen parel die net iets te weinig aandacht krijgt?

Wat mij betreft wel. Staat hier in ieder geval voor het 3e jaar op rij in de straat. Vorig jaar ook de transbomber geschoten en moet zeggen dat ik deze een stuk sierlijker vind en toch nog lekker beuken. Al blijft het altijd een kwestie van persoonlijke smaak.

Dit is inderdaad een echt pareltje van Vuurwerkmania. Vorig jaar de 2016 versie gehad, een heerlijk tempo, goede effecten, heldere kleuren. Ja, deze kan zeker concurreren met de Transbomber hoor!

Komt inderdaad goed over op het laatst geposte filmpje, wat een rambak! Als de batch 2018 goed word gekeurd hier, gaat hij op de wishlist.

Zou het vorig jaar ook met de late levering te maken gehad kunnen hebben (vocht) of was dat niet van toepassing op deze box ? Had hem vorig jaar ook ( geen film helaas) maar weet het produktie jaar niet. Was kwalitatief wel in orde ...

2017 versie die 99% hier zal krijgen is 30% minder goed...

Dat is ook de reden waarom ik niet zo happig was om deze dit jaar te bestellen. Ik wacht wel een jaartje en hoor het wel als de 2018 versie weer top is. Tuurlijk, de wind speelde ook wel een rol vorig jaar. Maar je ziet alsnog dat ie gewoon minder is.

Zou het vorig jaar ook met de late levering te maken gehad kunnen hebben (vocht) of was dat niet van toepassing op deze box ? Had hem vorig jaar ook ( geen film helaas) maar weet het produktie jaar niet. Was kwalitatief wel in orde ...

Kan zeker. Maar ook de verwachting kan meespelen hoor. Stel dat je heel erg veel verwacht van de box....dan kan die alsnog wat tegenvallen..

Komt er mooi uit, de laatste cake lijkt gepikt van Transbomber? Dacht dat dat een ander effect was. Of is dit de nieuwe 2018 batch?

Komt er mooi uit, de laatste cake lijkt gepikt van Transbomber? Dacht dat dat een ander effect was. Of is dit de nieuwe 2018 batch?
Ziet er inderdaad anders uit, meer als de Transbomber. Laatste cake lijkt ook iets minder snel geschoten. dan voorheen. Maakt mij vooralsnog niet uit, dit is ook wel geinig.

Als dit de 2018 versie is , laat ik hem mooi staan. Batch 2016 had hele felle blinkers die lang bleven hangen, op bovenstaand filmpje zie ik amper blinkers.

tegenvaller heb deze ook besteld hij lijkt me compleet anders als voorgaande jaren vooral de laatste all at once cake lijkt vervangen bah

Laatste cake is dezelfde als van de transbomber nu? Ik vind de fiklm van DarkSoul ook niet heel indrukwekkend maar nog steeds een aardige box als je ook rekening houd met de wind.

Leuke box dus voor 100 euro. En met een lagere freakprijs ook geen miskoop denk ik!

Back
Bovenaan