Ruim 90.000 handtekeningen voor petitie vóór vuurwerk

Is goed dat het maar 1x per ip-adres kan. Maakt de geloofwaardigheid van de petitie stukken groter dan dat van het belachelijke meldpunt vuurwerkoverlast van GroenSlinks.

dat zeer zeker. Misschien moeten we groenlink is bestoken om dat bij die meldpunt te verplichten dan komen die aantal klachen niet meer boven de 25.000 xD

zo dat gaat super hard zeg .
Ik ken verder niemand meer die nou nog voor mij zou moeten stemmen .
ik hoop dat het beoogde aantal word behaald .

Zal nu nog even door druppelen, maar daarna zal het een hele tijd stil komen te staan denk ik. Tijd genoeg voor de BPN/Importeurs en winkeliers om hier de volle aandacht aan te geven oor het komende seizoen. Hier valt zo veel meer uit te halen. 100.000 is leuk, maar dit moet met gemak veel en veel meer kunnen.

Nog 50 te gaan. Volgende week krijgt bereiken 100.000 vast en zeker geen aandacht meer van de media, vuurwerk is nu nog hot. Kom op!

Als ze nu zo maken dat elke winkel waar je een bestelling wordt geplaatst ook diegene de petitie tekend dan zijn we al een heel eind.

Halen wij nu ook het nieuws een keer?

Hangt er vanaf of media meekijken dan wel ingeseind worden. Daarnaast moeten ze het interessant genoeg vinden. In mijn ogen zou dit voor de populaire massamedia (AD, Telegraaf, RTL) interessant kunnen zijn. Denk ook dat het ANP er een berichtje in zou kunnen zien. In dat geval wordt het op heel veel plekken aangeboden. Of en wat er mee wordt gedaan, is dan de vraag. We gaan het zien.

Kon mezelf niet inhouden deze keer:

Beste redactie,

Helaas lijken er elk jaar meer mensen tegen vuurwerk te zijn en lijkt het erop dat er eens een verbod op gaat komen. Ik zeg expres lijken er meer mensen tegen vuurwerk te zijn want alle nieuws organisaties brengen maar al te graag dit soort nieuwsberichten uit vanwege de "kijkcijfers" en vormen een verkeerd beeld van de werkelijkheid.

Zo lees ik b.v. net het bericht "Meer ondertekenaars Vuurwerkmanifest" op uw website met de melding dat er inmiddels al 1200 organisaties en 43.800 particulieren deze ondertekend hebben. Met deze getallen absoluut een nieuwswaardig bericht en logisch dat hier een bericht van gemaakt wordt.

Maar waarom lees ik nergens (bij alle nieuws organisaties) iets over de petitie voor vuurwerk (http://www.petitievoorvuurwerk.nl)? Met ondertussen meer dan 100000 particulieren die getekend hebben verbaas ik me enorm dat dit dan niet bericht wordt.

Doe a.u.b. uw werk met bovenstaande informatie en ga niet mee in het idee dat iedereen alleen maar wil lezen dat vuurwerk verboden moet worden. Nieuws hoort onpartijdig te zijn maar dat gaat helaas met vuurwerk niet op.

Back
Bovenaan