Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nergens bericht over bereiken 100.000 gelezen. Maar ja, discussie over welk soort vuurwerk die overleden Meppelaar afstak, eist natuurlijk alle aandacht op.
Ik weet niks zeker maar ik denk dat petitie al vaker is getekend dan welke anti-vuurwerk petitie ooit!
Maar nog lang niet genoeg. Wil je als branche zijnde echt resultaat hier mee halen zorg dat dit bekend is door middel van een flyer of iets tijdens de verkoop dagen.
Zijn zo ontzettend veel mensen die vuurwerk kopen, 100k is daar een klein stukje van.
Hopelijk komen er dit jaar weer heel wat handtekeningen bij. Dit zou zo makkelijk moeten kunnen met een goede aanpak.
Teller staat op 101.515 inmiddels.
Naar het schijnt is het mogelijk om per ip-adres meer dan één handtekening te zetten, dus schakel al je gezinsleden, huisgenoten en collega's in. Per mailadres uiteraard slechts één handtekening mogelijk.
https://www.petitievoorvuurwerk.nl/
Al zou je het tienvoudige hebben. De tegenpartij is altijd groter...
En toch heb ik geen petitie gezien van het tegenkamp die meer handtekeningen heeft.