Ruim 90.000 handtekeningen voor petitie vóór vuurwerk

Nergens bericht over bereiken 100.000 gelezen. Maar ja, discussie over welk soort vuurwerk die overleden Meppelaar afstak, eist natuurlijk alle aandacht op.

Dat is mooi om te zien iig. Alleen jammer dat de echt grote nieuws zenders dit niet oppakken.

Ik ben absoluut geen GBV fan, maar Gert heeft zich laatste tijden meerdere keren positief in het nieuws laten zien over vuurwerk. En dat toch van oudsher één der grootste importeurs zich er waar mogelijk zo voor inzet, is enkel te huldigen :applause:

Maar nog lang niet genoeg. Wil je als branche zijnde echt resultaat hier mee halen zorg dat dit bekend is door middel van een flyer of iets tijdens de verkoop dagen.
Zijn zo ontzettend veel mensen die vuurwerk kopen, 100k is daar een klein stukje van.

Ik weet niks zeker maar ik denk dat petitie al vaker is getekend dan welke anti-vuurwerk petitie ooit!
Maar nog lang niet genoeg. Wil je als branche zijnde echt resultaat hier mee halen zorg dat dit bekend is door middel van een flyer of iets tijdens de verkoop dagen.
Zijn zo ontzettend veel mensen die vuurwerk kopen, 100k is daar een klein stukje van.

+1, Je kan dit altijd zelf beetje promoten door aan te geven bij je vuurwerkhandeleren.
Deze zijn er vaak wel voor in om er een bordje/flyers van te maken om bij de voorverkoopdagen op te toonbank te hebben liggen ;)

+ nu weer posten op je fb/twitter of whatever helpt uiteraard ook weer !

Hopelijk komen er dit jaar weer heel wat handtekeningen bij. Dit zou zo makkelijk moeten kunnen met een goede aanpak.

Back
Bovenaan