Ruim 7000 vuurwerkklachten binnen

even kijken, 7000 van de 17.000.000, dat is 0,04% van alle inwoners van Nederland. En om er nog een schepje bovenop te doen (of juist af te halen :p), betekent niet dat die 7000 mensen ook per definitie voor een verbod zijn, slechts dat ze voor waarschijnlijk 99% van de tijd overlast ervaren van al verboden vuurwerk.

Daarbij zijn er personen die het voor elkaar krijgen om alleen al meer dan 200 meldingen te maken.Dat die mensen zichzelf dan niet eens afvragen waar ben ik nou eigenlijk mee bezig lol. :`)

Daarbij zijn er personen die het voor elkaar krijgen om alleen al meer dan 200 meldingen te maken.Dat die mensen zichzelf dan niet eens afvragen waar ben ik nou eigenlijk mee bezig lol. :`)
Soort van Turning neon spam aktie... alleen was de Turning neon voor een goed doel

Ten eerste is zo n meldpunt absoluut niet waterdicht, dus niet betrouwbaar. Je kunt immers niet controleren of een melding wel of niet eerlijk geplaatst is. Zo worden bijvoorbeeld meldingen geplaatst zonder sprake te zijn geweest van overlast. De meerderheid van vuurwerkhaters zullen dit wel doen.

Link werkt niet bij mij.

Het is je waarschijnlijk al gelukt, maar je moet de smiley uit de adresbalk verwijderen.

www.meldpuntgroenlinks.nl

Overigens vind ik dat vanuit de vuurwerkbranche, met name vanuit de BPN, erg weinig proactief wordt ondernomen om een tegengeluid te laten horen.

@BPN: wat dachten jullie van een meldpunt voor mensen die plezier beleven aan vuurwerk? Kan nog dit jaar gerealiseerd worden. Flyers bij de verkooppunten, persberichtje eruit. Klaar.

DOE EENS IETS ZICHTBAARS!

Back
Bovenaan