Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik ga er vanuit dat hiermee de race gelopen is.
Of er moet nog iemand met een verrassing komen.
Wederom daag ik/Rubro jullie uit voor 2012 met een karton, om er overheen te gaan, dat zou mooi zijn. (echter de meeste SS gefilmd in 2012 is ook voldoende)
Ik post dit bewust vroeg, zodat je de tijd hebt om te sparen dan wel dit onder de aandacht te brengen met je stookmaatjes om er misschien samen een project van te maken..
(zie het maar als de eerste actie van 2012 en de uitdaging)
Wel een leuke naam de "Secret Salute battle"
Gr Wim Rubro Vuurwerk Nederland
Het beste is dan dat je een meeting houdt en ieder een karton schiet, heb je zo 5-10 kartonnen die de lucht in gaan![]()
Wederom daag ik/Rubro jullie uit voor 2012 met een karton, om er overheen te gaan, dat zou mooi zijn. (echter de meeste SS gefilmd in 2012 is ook voldoende)
Ik post dit bewust vroeg, zodat je de tijd hebt om te sparen dan wel dit onder de aandacht te brengen met je stookmaatjes om er misschien samen een project van te maken..
Wim is het niet verstandig de Secret Salute Battle vanaf "nul" te beginnen. Voor heel veel mensen zal 4 tegelijk al veel zijn en de vraag is of er iemand dit jaar weer "zo gek" is om 20 of meer tegelijk te gaan schieten.
Verder top dat Rubro deze actie wederom mogelijk maakt.
Groetjes van Rob
Had genoeg besteld, maar verder laat ik mij hierover niet uit.....
zie dit topic nu pas. Zie ik hier nou groot deel van mijn budget verdampen in 40 seconden![]()
Jan-Willem.
Let wel, de teller staat op 0
Gr Wim
Rubro Vuurwerk Nederland
Dit jaar komt er een broertje bij de "secret salvo".
Na de demo kom ik met meer info.
(echter de meeste SS gefilmd in 2012 is ook voldoende)
Tijdens de demo zullen er een aantal "Secret Saluts" geschoten worden..
Deze tellen niet mee voor de battle, daar we ze zelf afschieten
Later kom ik terug op de demo.