[Rubro prijsvraag] Win een gratis karton Secret Salute!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Whahahhahaha Gozerts jullie overtreffen het iedere keer weer dat het nog GEKKER kan, niet normaal meer wat een dondersgeweld moet dat zijn geweest ! :D

:wink:

Laatst bewerkt:
Bedankt dat je het weer mogelijk maakt Wim, supper.
Gaan er alles aan doen om ons record scherpe te stellen:p.

Het beste is dan dat je een meeting houdt en ieder een karton schiet, heb je zo 5-10 kartonnen die de lucht in gaan:p

Ik ga er vanuit dat hiermee de race gelopen is.
Of er moet nog iemand met een verrassing komen.
Wederom daag ik/Rubro jullie uit voor 2012 met een karton, om er overheen te gaan, dat zou mooi zijn. (echter de meeste SS gefilmd in 2012 is ook voldoende)
Ik post dit bewust vroeg, zodat je de tijd hebt om te sparen dan wel dit onder de aandacht te brengen met je stookmaatjes om er misschien samen een project van te maken..
(zie het maar als de eerste actie van 2012 en de uitdaging)

Wel een leuke naam de "Secret Salute battle"

Gr Wim Rubro Vuurwerk Nederland

Super goede actie, leuk dat je dit doet!
Zorg jij er dan voor dat er genoeg secret salutes in nederland zijn? Afgelopen jaar gehoord dat niet alles is geleverd bij winkeliers. Hopelijk herhaald het verleden zich niet weer net als bij het buurtassortiment.

Wim is het niet verstandig de Secret Salute Battle vanaf "nul" te beginnen. Voor heel veel mensen zal 4 tegelijk al veel zijn en de vraag is of er iemand dit jaar weer "zo gek:wink:" is om 20 of meer tegelijk te gaan schieten.

Verder top dat Rubro deze actie wederom mogelijk maakt.

Groetjes van Rob

Wederom daag ik/Rubro jullie uit voor 2012 met een karton, om er overheen te gaan, dat zou mooi zijn. (echter de meeste SS gefilmd in 2012 is ook voldoende)
Ik post dit bewust vroeg, zodat je de tijd hebt om te sparen dan wel dit onder de aandacht te brengen met je stookmaatjes om er misschien samen een project van te maken..

Wim is het niet verstandig de Secret Salute Battle vanaf "nul" te beginnen. Voor heel veel mensen zal 4 tegelijk al veel zijn en de vraag is of er iemand dit jaar weer "zo gek:wink:" is om 20 of meer tegelijk te gaan schieten.

Verder top dat Rubro deze actie wederom mogelijk maakt.

Groetjes van Rob

Rob,
zo staat het er ook, als ik het goed lees!!
20 is mooi maar de teller voor 2012 staat op nul.!!!
(ik wil niemand op kosten jagen)>

Gr Wim

Er zijn genoeg gekken die 20 stuks willen overtreffen. Zo gek ben ik gelukkig niet. Met een aantal vrienden moet het toch lukken om 2-3 karton te kopen. Het filmpje van Mattenfreak toont aan dat 20 stuks al GEWELDig gekkenwerk is. :wink: Ik denk wel dat de Secret Salute 1 van de toppers was van 2011, zoniet de topper!

Tijdens de demo zullen er een aantal "Secret Saluts" geschoten worden..

Deze tellen niet mee voor de battle, daar we ze zelf afschieten:idea:

Later kom ik terug op de demo.

Dit jaar komt er een broertje bij de "secret salvo".
Na de demo kom ik met meer info.

Dit jaar komt er een broertje bij de "secret salvo".
Na de demo kom ik met meer info.

Klinkt goed :handsup:
Hoogmoedje ala Secret Salute mischien....
Zou geweldig zijn om dat als afsluiter van een Secret Salute te kunnen gebruiken.
Maar laten we niet te ver op de zaken vooruit lopen en even geduldig een demo afwachten :rolleyes:

Hey Wim,
Ik denk dat voor dit jaar de race ook gelopen is :P ! Op de demo waren 4 karton is mij verteld dus dat waren er 32 stuks. En aangezien er dit staat:

(echter de meeste SS gefilmd in 2012 is ook voldoende)

Ik denk dat er vele mensen een prijs gaan claimen haha :D
Één ding is zeker, het was écht geweldig om te zien!
Volgend jaar weer zoiets ? ;)

groeten Bart

De finale van de demo telde niet mee is van tevoren gezegd. :wink:
Tijdens de demo zullen er een aantal "Secret Saluts" geschoten worden..

Deze tellen niet mee voor de battle, daar we ze zelf afschieten:idea:

Later kom ik terug op de demo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan