[Rubro prijsvraag] Win een gratis karton Secret Salute!

Status
Niet open voor verdere reacties.
check post 126: hij had oa. die hele toffe kerstkaart met deze slagzin: Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat ik dan al mijn kinderen een eigen Secret Salute kan geven om op te poseren voor de kerstkaart van 2013

Gefeliciteerd Ummagumma, wat was je slagzin? Die is Rob vergeten te posten. :wink:

gefeliciteerd met deze mooie bak. Veel plezier ermee.
vergeet niet je kinderen eraf te halen als je hem afsteekt he;-)
greetzzz

hahaha, nee die gaan er eerst af en.... brilletje op!!!
Heb Rob beloofd deze bak te filmen, dan kunnen we er toch allemaal er nog van genieten!

Topic even verplaatst, krijgt ie wat meer aandacht.
Ben toch wel benieuwd of er al mooie acties in de planning staan?
Demo's zijn volgens mij niet enorm qua finales met veel Secret Salutes, dus we moeten zelf aan de bak denk ik.

Rob, maken wij een kans of blaas jij ons weg met 8x Secret Salute ofzo?

Tja, ik wil geen spelbreker zijn.. maar ik heb het gevoel dat juist het gebruik maken van iets visueels zoals ummagumma dit deed, er een voordeel te behalen viel ten opzichte van andere mensen die gewoon deden wat men heeft gevraagd... gewoon een slagzin maken, niets meer en niets minder. Maar hey, gefeliciteertd met je Blokkie Secret Salute. Ik ben benieuwd wie die hele karton gaat winnen. :)

Om heerlijk eerlijk te zijn heb ik geeneens 1 secret salute, raar maar waar :) en al had ik wel een paar kartonnen dan had ik mezelf absoluut niet mee laten doen aan deze actie, want ik vind niet dat ik recht heb op die prijs als topicstarter.

De reden waarom ik geen secret salutes heb is overigens niet omdat ik de cake niet mooi of niet goed vind, maar ik heb al zoveel ander vuurwerk en kon geen korting krijgen bij een rubro winkel.

eerijker kan ik niet zijn :wink:

Maar ik ben wel zeer benieuwd wie er me deze prijs vandoor zal gaan en HEEL BELANGRIJK:

film wel even de cakes vlak voordat je ze aangaat steken als controle dat je ECHT zoveel hebt aangestoken!!! Om fraude te voorkomen haha

Topic even verplaatst, krijgt ie wat meer aandacht.
Ben toch wel benieuwd of er al mooie acties in de planning staan?
Demo's zijn volgens mij niet enorm qua finales met veel Secret Salutes, dus we moeten zelf aan de bak denk ik.

Rob, maken wij een kans of blaas jij ons weg met 8x Secret Salute ofzo?

Zoals het er nu uit ziet ga je ook nog eens winnen xD, er reageert verder niemand:p.

Hoeveel Secret Salute's zitten er eigenlijk in een karton?

8 stuks in een karton, ik heb een foto op het forum zien verschijnen van 20 stuks te gelijk!

Lees nu pas deze actie. Wij schoten 8x Secret Salute tegelijkertijd dit jaar. Jammer dat we het niet gefilmd hebben.

Het klopt, Mike en ik hebben 20 x secret salute afgestoken en ook nog eens gefilmd:p.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan