[Rubro prijsvraag] Win een gratis karton Secret Salute!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou graag de Secret Salute willen, want dan staat heel de straat te gillen : Sohoooooooo, weer zo'n geweldige cake van Rubrooooo!!
:D

Ik zou graag de Secret Salute willen om hem eens te vergelijken met de Silver Salute onder dezelfde omstandigheden.

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat je de kind diep in mij heel hard hoort roepen: SECRET! salute! SECRET! salute!

:D

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat mijn budget niet zo groot is en ik toch wel een keer mijn oud en nieuw met een harde cake wil afsluiten!Zodat de hele buurt komt kijken naar wat ik daar in mijn straat aansteek!

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat...... bij de eerste knal de ballen uit je broek trillen :p

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat.... ik nog nooit zo'n goede cake in mijn bezit heb gehad! en omdat ik het gewoon fantasties vind om ook een keer iets te winnen(tis me nog nooit gelukt:sad:)

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat....Dan mijn project helemaal compleet is!

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen zodat ik mijn buurman kan laten gillen ! :cry:

Hahahhaha :p

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen, omdat het hele dorp dan om 00:00 uur weet, dat het nieuwe jaar is aangebroken:)

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat ik dit jaar mijn hobby met een BIG BANG wil gaan afsluiten.

Ik zou graag de secret salute willen hebben omdat dan de buren een keertje tegen mij moeten zeggen zozo mooie pot! (en omdat mijn budget voor vuurwerk niet zo hoog is)

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen zodat de buurt bij mij komt vragen: zeg buurman is die wel legaal want wat gaat die onmeunig hard.

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen, omdat ik met mijn buren nog een appel heb te schillen.

"Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen, omdat ik geen betere knalcake kan verzinnen"

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat......ik met mijn matige budget toch graag op zou willen vallen, en met deze cake in mijn collectie, de hele buurt er uit kan knallen!

En nu Hopen en bidden dat ik win (6)

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat.. Ik een Rashollander Ben, en dus alles wil wat gratis te krijgen is! :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan