Rubro Demo Show 2014.

Nu laat je het klinken alsof vele cakes niet klopte met de werkelijkheid, er klopte er mischien een aantal niet, maar zoals ik me herinner klopte alle cakeboxen. En merendeel van de normale cakes, natuurlijk klopte de Razorbox niet magoed, veel was wel gewoon goed.

is de plek wel toegankelijk om te kijken? of is dit helemaal niet mogelijk als je niet bent uitgenodigd.

greetzz

is de plek wel toegankelijk om te kijken? of is dit helemaal niet mogelijk als je niet bent uitgenodigd.

greetzz

Als je niet uitgenodigd bent, mag je ook niet het demo terrein op.
Maar vuurwerk komt hoog, dus buiten het terrein bij het hek valt er genoeg te zien.

Als ik niet hoefde te werken, was ik ook buiten de poort komen kijken.

Hoelaat is het? Morgen worden de producten bekend, lijkt mij? Ik krijg steeds meer zin in November, lijstjes gaan maken, dingen bestellen. :D

Het was weer een erg geslaagde demo, veel bekenden gezien en gesproken.
Ook het eten en drinken was weer dik in orde.
Van het vuurwerk zelf ook erg genoten met een paar geweldige nieuwe producten.

Ik was wel geen winkelier maar mocht wel komen kijken en filmen. Ik stond weliswaar niet op het terrein maar heb toch wel wat kunnen filmen. Het was een geslaagde avond en er werden vele nieuwe mooie proucten afgeschoten. Hier is alvast de finale van hun demo.

Hij is waarschijnlijk nog aan het renderen op youtube maar morgen zal hij wel in HD beschikbaar zijn. De product demo komt in zijn geheel op youtube. Deze is nu nog aan het renderen in mijn programma .

Edit: Al in HD beschikbaar

Enjoy

ja was weer van ouds een mooie avond
veel mooie nieuwe producten gezien
miste wel een paar nieuwe boxen voor dit jaar
maar gelukkig hebben ze de meesten van vorig jaar nog in het assortiment
Rubro bedankt voor deze leuke avond

Hierbij de gehele productdemo in 1 keer. Hij zal waarschijnlijk in de loop van de dag wel in HD te bekijken zijn. Het is 40 minuten film en dat duurt even bij youtube om te renderen. Ik zal later de film wel opdelen in aparte producten en deze bij de product omschrijvingen plaatsen.

EDIT: Nu ook in HD

Enjoy

Laatst bewerkt:
Ik was er gister ook bij met Riezebos vuurwerk en we hebben weer mooie dingen gezien die zeker in het assortiment gaan komen. Goed verzorgd allemaal, het eten en drinken zat super goed in elkaar. De Duitse versie van een rijsttafel was leuk bedacht haha. en de ijsgrot was ook grappig. Leuk verhaal van Erik Hulzebosch, wat veel mensen aan het lachen maakte. Bedankt Rubro en op naar een mooi verkoopjaar!

Zo, dat is een lekkere seizoens opener hoor. Zit erg leuk spul tussen voor dit jaar, wordt weer moeilijk kiezen wat te nemen:wink:

Hierbij de foto's van de topdemo die we gisteren hebben mogen zien van Rubro Vuurwerk.

34779801.8dcff524.640.jpg

34779803.86b3ac03.640.jpg

34779805.530d18a8.640.jpg

34779809.79831d4e.640.jpg

34779811.f384c480.640.jpg

34779813.714ddf87.640.jpg

34779815.adfa9867.640.jpg

34779817.21f359df.640.jpg

34779819.6df77958.640.jpg

34779821.715734d9.640.jpg

34779823.47dd25ba.640.jpg

Wat een prachtige foto's zeg, chapeau! Verder vind ik dat Rubro leuke nieuwe producten op de markt zet. Ik kreeg het idee dat ze dit jaar vooral op de budgettour zijn, meer cake's in het prijssegment 10-40 euro, sommige zelfs met een aanbiedingsprijs onder de 10 euro, top dat er ook in dit segment nu veel keuze is. Zo wordt de vooravond leuker & leuker, en als de 18;00 regel in gaat kun je met die budgetcake's een leuk openingsshowtje hebben! Ik betwijfel wel of alle budgetcake's ook echt productiecake's waren, maar eigenlijk kun je ook wel nagaan dat je voor een 10 euro niet een super goed product krijgt.

We hebben wel altijd iets te klagen over Rubro, maar ze verbazen mij iedere keer weer! Ik zeg goed bezig Rubro, ga zo door!!!

Wie weet trouwens welke salute cakes dat waren aan het einde van de show?? Die gingen hoger dan de rest. Dat waren bakbeesten. Hebbuh hebbuh.

Back
Bovenaan