Rubro Demo Show 2014.

ylke

VWC lid
Ook dit jaar organiseert Rubro weer een MEGA vuurwerk demo show, en wel op dinsdag 2 september 2014! Binnenkort laten wij dealers weer exclusief de nieuwste items en innovaties op vuurwerkgebied zien. Een avond vol eten, drinken, plezier en het nieuwste vuurwerk zit eraan te komen.

Wat kunt u verwachten?
De goedkoopste 500 grammer in Nederland!
Onze Event Signal -V5 Mortierpijlen met professionele shell effecten!
Unieke cakeboxen tot 25 kilo!
Loodzware topaanbiedingen!
Een geweldige avond!

Special: Rubro Vuurwerk is weer een patent rijker! Dit seizoen lanceren we een nieuw product van ongekende klasse. Een product zoals Nederland het nog nooit eerder heeft gezien of ervaren!

De uitnodiging voor deze bijzondere avond kunt u vanaf volgende week per post verwachten. We hopen genodigden op deze demo show te mogen ontvangen.

Rubro.jpg

Bron

En uiteraard is de vraag mogen wij als liefhebbers er ook van mee genieten? Het voorproefje ziet er goed uit ben al zeer benieuwd...:)

Wat ik heb begrepen is hij besloten/alleen voor dealers.
Ennals ik het goed heb wordt hij ook niet in NL geschoten als ik gister de mailing goed heb gelezen.

kunt er altijd gaan kijken buiten de hekken,temmiste als het nog op de zelfde plek is

Wellicht is het handig om eerst even af te wachten voordat je je conclusie klaar hebt liggen?
Iedereen is vrij om zijn mening te geven hoor, maar dit vind ik persoonlijk appels met peren vergelijken...

goedkoopste 500gr van nederland?
dan liever een paar euro extra voor een fatsoenlijke 500 grammer;)
wel top dat ze pijlen gaan schieten.

Dus het is volledig besloten? of kan er ook gekeken worden vanaf een hek vanaf een ander terrein voor ons liefhebbers?
Greetzz

Door de locatie zullen vuurpijlen wel mogelijk zijn, goeie zaak want het elke keer maar gokken of ze goed zijn.

Vuurwerk Heerlen heeft 3 nieuwe foto's toegevoegd.
9 augustus ·
Uitnoding voor de demo van Rubro Vuurwerk is binnen.
De TP-VUURWERKSHOP KELPEN-OLER is daar natuurlijk bij aanwezig. Dit jaar op een locatie in Duitsland ( Schüttorf ).

Rubro "Doorbreek dit vuurwerkseizoen alle grenzen"

Nieuw......................
623: Skull Slinger 500 grams , 25 gram per shot
655: Daisy Beam Slavo cake met ruige spinnende fluiters
660: Dark Prophet Collectie topper in showbox 2x 500 gram
641: Grof geschut 500 grammer motierstaaf 90 shots op-thempo
921: Event Signal -V5 Eindelijk een mortier pijl met shell-effect!

Op naar 2 september, de demo van Rubro Vuurwerk.

staat er nog bij. Hoop voor rubro dat er wel meer nieuw spul is en dat van oudere duurdere dingen de kwaliteit weer wat omhoog is.

Jaja, vanavond is het zover! Ben erg benieuwd waar ze mee gaan komen, en nog benieuwder naar de nieuwe pijlen.

Jammer dat de freaks deze keer niet uitgenodigd zijn.
Hopelijk dit jaar wat meer potten die overeenkomen met de werkelijkheid op 31/12 en niet de opgevoerde dingen die we vorig jaar voorgeschoteld kregen.

Back
Bovenaan