Harry Loots [Baarle-Hertog]

Hoi pieter,

Ik had eigenlijk nog een vraagje over de 100sh ass festival 4x25

Hoeveel gram kruit bevat dit producht.

De oude prof versie was-is namelijk helemaal niet meer zo een spectakel in het huidige vuurwerk geweld en dus vind ik 125 echt heel erg veel geld voor deze pot.

Dit product heeft niets te maken met de 100sh Assorted Festival van HVK, voor het jaar 2000 had iedere groothandel/vuurwerkimporteur wel een 100sh assorted festival. Dit was steeds een 100 shots blokje met 1.2 inch tubes en veel verschillende effecten.

Nu anno 2014, hebben wij onze eigenste laten samen stellen met volgende effecten: Brocade crown, gold palm with gold strobe, silver palm to crackling, brocade crown to red blink, Golden Palm with Red/Green/Bluepurple blink & golden palm with crackling.

Heeft iemand meer informatie over de salute 16 shots cake van loots die nu in de aanbieding is? Is dit ergens een omlabeling van, ik kan nergens iets hierover vinden..

Het etiket is ook precies hetzelfde op de zijkant als de Dynasty collectie.
(Cake aan de linker kant kun je het goed zien)
Deze cakes zullen dus wel geïmporteerd worden woord Wolff

1.jpg

Ik heb de voorjaars actie van loots bekeken, en er is iets nieuws de mandarin 4000 schots van salon roger. maar salon roger heeft hem nog niet op ze website, hoe kan dit??? heeft iemand mischien de mandarin 4000 al gehad?

Loots verkoopt nu rookbommen van een Italiaans merk. ik denk Pannaro maar staat niet op hun site. Heb deze zelf gefilmd (wel mijn eerste vuurwerkfilmpje)

Laatst bewerkt:
Loots verkoopt nu rookbommen van een Italiaans merk. ik denk Pannaro maar staat niet op hun site. Heb deze zelf gefilmd (wel mijn eerste vuurwerkfilmpje)

Jouw video is niet vrij toegankelijk. Even aanpassen want anders heeft hier posten geen zin! Dat is een instelling op Youtube dus het gaat om de Video-instellingen.

Ook hebben ze van de italiaanse fabrikant bengaals vuur (zelfde prijs als de rookbom)

wel gefilmd overdag en staaf steekt stuk in de grond

Back
Bovenaan