Ruben's mooie, leuke, ludieke fotoalbum!

Fijne update's weer Ruben, bedankt. Ben benieuwd hoeveel je er nog hebt voor ons.

Nog een stuk of... 200? 300? :D

X0M1KAKa.jpg

Lidu I, II en III, wat een prachtpijlen waren dat destijds. Deze kocht ik overigens bij Hollandivani (aka. de zwarte markt) in Beverwijk voor 7,50, 10,- en 12,50!! Ongekende prijzen.

qrVOvntN.jpg

Twee Shockwave cakes (Schuurmands Vuurwerk) en een hoop fluitcakes. Kon me nog goed herinneren dat die Shockwave dingen niet zo best waren, werden geleverd zonder kooi en dat was ook in de uitwerking terug te vinden. Die twee grotere singleshots waren ook van Schuurmans Vuurwerk maar welke dat precies waren is mij nog onbekend!

yUmQrQNf.jpg

Lapersveld, Hilversum. Tijdens het bevrijdingsdag vuurwerk waar we ook een meeting hadden georganiseerd vanuit het forum.

Ca3iaFKG.jpg

Brave en Wichers Saturn Missile 225 schoten! Ik kan me deze nog al te goed herinneren.. Een van mijn eerste echte cakes na al die fonteinen.

cssic1Ac.jpg

En nog maar eens wat mooie beelden van overdag. Dit keer de... Ja, hoe heet zoiets ook alweer.. Geen idee.

Dacht inderdaad ook aan de Colorful King Cracker, zou het dan niet weten.
Weet wel dat het weer fijne foto´s zijn.

SO3gv9a1.jpg

2008! Zitten een paar pareltjes tussen hoor, Thundering Heaven van Original Fireworks, knalde toen nog erg goed. En wat te denken van de Safari Trip van Diamond Collection?!? Was toen het duurste pakket in het assortiment van de Halfords. In 2007 en 2008 werkte ik nog in de vuurwerkverkoop bij de Halfords, speciaal voor de laatste 3 dagen van het jaar was ik daar in dienst als liefhebber en kenner. Eigenlijk was ik daar alleen om mijn verdiende geld gelijk weer uit te geven, maar wel pas na sluitingstijd oude 31e want toen was alles -60%.

Wauw, heerlijke foto! Die Schuurmans cakes zijn echt nostalgie voor mij, 2008 was het eerste jaar dat ik echt alle foldertjes door ging kijken op zoek naar leuk vuurwerk. Maar vooral die van de Intratuin, die Schuurmans verkocht, want ja, daar haalden we elk jaar. Echt om te watertanden :handsup:

Back
Bovenaan