Royalty [Ass.] [Uitloop]

ylke

VWC lid
Artikelnummer: 855
Artikelnaam: Royalty! Bruto Gewicht:
Netto Kruitgewicht:
Aantal Schoten:
Effectomschrijving: 5 artikelen die gekenmerkt worden door alleen bloedrode en helder zilveren effecten. Deze kleurencombinatie is koninklijk en dat maakt deze box tot een geweldige selectie siervuurwerk!
Tijdsduur:
Stijghoogte:
Richtprijs:€ 49,95
Eenheid: 1 st
O.a. te koop bij: VuurwerkPlanet.nl
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

Copyright vuurwerkcrew.nl

Laatst bewerkt:
Het lijkt wel een omlabeling van de Big Spender van Royal Class, alleen was hij toen € 99,95 en nu voor € 49,95.

Zie ook op de site bij samengesteld vuurwerk : https://www.vuurwerkplanet.nl/shop/shop_popup.aspx?type=image&did=314&id=327525&ids=

Neen dit is toch een ander pakket, ik heb het even nagekeken en er zit terdege verschil in

Als dat zo is dan word het toch een stuk interessanter want in de big spender zit volgens mij ook een hummer cake, Ik vind die dingen leuk. Alleen heb de big spender links laten liggen afgelopen jaar omdat ik hem te duur vond.

We zullen zien wat dit pakket is :)

Edit: Ik las over de rode letters heen :O

pakket komt dit jaar nieuw op de markt, en Lesli schiet geen pakketten op de demo's (en daarbij zijn de demo's al geweest) dus een filmpje hoef je niet te verwachten vóór 1 januari 2011;) tenzij iemand zo gek is ze eerder af te steken dan de 31e;)

pakket komt dit jaar nieuw op de markt, en Lesli schiet geen pakketten op de demo's (en daarbij zijn de demo's al geweest) dus een filmpje hoef je niet te verwachten vóór 1 januari 2011;) tenzij iemand zo gek is ze eerder af te steken dan de 31e;)

Is dat een hint?:p

Meestal spreken pakketten me weinig aan (veel fonteinen/slechte kwaliteit...), maar ik denk dat dit pakket misschien toch net een beetje anders is.
Misschien toch maar gaan aanschaffen dit jaar/volgend jaar....

Back
Bovenaan