Royal's Celebration

RF JEROEN

VWC lid
Artikelnummer: RFC141317
Artikelnaam: Royal's Celebration
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 1885,5
Kaliber: 20mm/25mm
Aantal Schoten: 4x49 (196)
Effectomschrijving:

THE FIFTH YEAR RFC141317-A: silver tail silver wave red glitter, silver tail silver wave green glitter silver tail silver wave dragon eggs, red wave crossette, green wave crossette.

CELEBRATE RFC141317-B: red tail silver rotation to red blue, blue tail silver rotation to purple lemon, blue tail silver rotation to red blue purple lemon, silver tail white glitter, silver tail time rain.

ANNIVERSARY RFC141317-C: silver tail to red wave white glitter, silver tail to green wave white glitter, silver tail to orange wave white glitter, red tail red glitter time rain, green tail green glitter time rain.

AFTER PARTY RFC141317-D: silver tail to red blue crackling pistil, silver tail to purple lemon crackling pistil, silver tail to orange green crackling pistil, white glitter mine to red/green tail titanium salute

Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: € 127,50

Bijlagen

• royals-celebration-royalfireworks.jpg
    royals-celebration-royalfireworks.jpg
    112,4 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
Binnenkort hier online te bewonderen de promo film.

Speciaal gemaakt voor alle Nederlanders!

Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn voorgevoel zegt dat dit een duurdere cake gaat worden, 4x49 schots, gok op 180 euro.
De effecten zijn wel interessant, dik mix blok denk ik zo!
Ben erg benieuwd naar de eerste nederlandse demo versie1

Ach ja wie weet royal is niet de goedkoopste maar verwacht nu toch dit jaar dat ze naar vorig jaar met hun box een succes te hebben geboekt. Ze deze wel scherp proberen te prijzen. Je wilt als importeur buiten winst maken toch ook wel je concurenten een beetje onder uit halen :)

Ook een box waar ik wel benieuwd naar ben.
Zou zeggen laat de demo maar komen om deze live te zien:)

Inmiddels weet ik de verkoopprijs van deze box en jullie zullen verrast zijn! Zeer afwisselende cake voor een echte nl prijs. Alleen het filmpje zou ik graag willen zien haaha

Ben benieuwd. Ik weet de prijs van die 3 waaiers van het preview filmpje en ben benieuwd of deze even duur is of goedkoper :)

De prijs wekt zeker mijn interesse!,, Jammer dat de films zolang uit blijven, erg vervelend als het product al verkocht word haha :P

Mooie prijs,top! Neem een Triple Treasure van een andere merk,83 schots 125 euro,voor die 2,50 extra,meer dan 100 schots erbij. Ja wel minder gram per schot,maar dit is nou echt een prijs/kwaliteits verhouding die op pijl is,:D

Licht aan de uitwerking de zena box heeft ook even veel gram en big mamma van lesli ook. Dus verwacht wel wat meer van deze box dan van de zena box.

Deze prijs klinkt als muziek in mijn oren!
Nu kan ik helemaal niet meer wachten op de beelden van deze bak

Back
Bovenaan