royalfireworks gaat weer naar china toe

Goedenavond,

Inmiddels zijn we er met zn allen weer.

De reis viel niet mee, ten eerste de ellendige heen reis maar goed waren we snel vergeten.

Inmiddels zijn we een aantal stappen verder en weten we wat we dit jaar op de nederlandse markt zullen brengen.

We gaan (helaas) nog geen producten tonen of uitvoerig beschrijven daarvoor is het te vroeg voor in het jaar.

Wat we wel alvast met jullie willen delen is dat we met pakketten, enkele losse cakes en kleinere artikelen naar nederland komen.

Op dit moment wordt er in China gewerkt aan de finishing touch aan onze artikelen, tijdens de demo's ontdekten we dat de uitvoering niet geheel volgens onze beschijving was uitgevoerd, onze mensen die nog in China zijn werken hard aan een nieuwe demo die we dan uiteindelijk naar Nederland zullen brengen. We zijn verder bezig met de certificering van de CE, dat verloopt verder soepel en zullen dit snel afronden.

We zullen wat foto's plaatsen om jullie toch een indruk te geven, sorry het zijn nog niet de foto's waar iedereen op zit te wachten, maar wat in het vat zit.............nog even geduld aub!!!

Hierbij een stukje Liuyang, een bewerking van een shell, de vertraging in de shell en een droog kamer.

Op een later tijdstip zullen we onze nieuwe artikelen ten toon stellen!

Groeten,

Team Royal Fireworks
www.royalfireworks.nl

:):bye:

Foto's uit China zijn altijd mooi :p

Op dit moment wordt er in China gewerkt aan de finishing touch aan onze artikelen, tijdens de demo's ontdekten we dat de uitvoering niet geheel volgens onze beschijving was uitgevoerd.

Mag ik vragen welke bestaande producten er specifiek worden veranderd? Bij welke cakes moeten we opletten op de uitwerkingen, en dus met versie 2009 en versie 2010 werken?

We zullen wat foto's plaatsen om jullie toch een indruk te geven, sorry het zijn nog niet de foto's waar iedereen op zit te wachten, maar wat in het vat zit.............nog even geduld aub!!!

Wat in het vat verzuurt niet kun je op twee manieren opvatten, de mooiste van die twee is dat de artikelen op de foto's als consumenten vuurwerk op de markt gaan komen :D lees dus shells :rolleyes:

Maar inderdaad mooie foto's en we kijken uit naar het volgende informatie bericht van jullie.

Mijn mening is:Het is nooit te vroeg voor vuurwerk,:wink: Maar ik snap ook heel goed,Dat het bij jullie tactisch plan hoort. En niks anders dan respect daarvoor. Want de opmerking wat in het vat zit,Maakt het weer spannend. Wel leuk om te lezen trouwens,Dat jullie met pakketten,Enkele losse cakes,En kleinere artikelen komen dit jaar. Ben zeer benieuwd wat het gaat worden,En ons reactie daar op.

Bedankt weer voor de update, ookal is deze nog niet vol met info waar iedereen het meeste naar uitkijkt maar dat maakt het nog niet een slechte update.
Wij zijn erg dankbaar dat we zo op de hoogte worden gehouden van jullie belevenissen:)

Het zijn misschien niet de foto's waar wij op wachten, maar het zijn wel prachtige, sfeervolle foto's! Sugoi, arigato! :D

Keep up the good news :D

Laatst bewerkt:
Ik vind de foto's ook weer prachtig om te zien.
Elke keer als ik foto's uit china zie krijg ik steeds meer het gevoel dat ik daar ook eens heen moet.
Royal, bedankt voor de update en foto's.

Back
Bovenaan