royalfireworks gaat weer naar china toe

subarufreak

VWC lid
hallo allemaal

zoals sommigen van jullie misschien al gelezen of gehoord hebben zullen een paar van onze medewerkers aankomende donderdag weer afreizen naar onze fabrieken in china.
de bedoeling van dit bezoek is onder andere voor het bekijken en eventueel voortesten van nieuwe produckten voor in ons assortiment voor het aankomende seizoen.
we kunnen hierover op dit moment nog niet veel vertellen , maar zodra daar meer over bekend is zullen wij jullie hier zeker van op de hoogte brengen.
het gaan zeer drukke dagen worden (omdat ze meerdere van onze fabrieken zullen bezoeken ) en omdat de agenda's goed vol gepland staan , maar ondanks dat zullen ze toch proberen (mocht hier tijd voor zijn) jullie vanuit china op de hoogte houden van de ontwikkelingen die daar plaats vinden.

zodra wij zelf informatie hebben vanuit china dan zullen wij dat hier in dit topic plaatsen

mvg

teamroyalfireworks

Heren, veel succes daar in het verre China. Wij zijn met zijn allen reuze benieuwd wat Royal Fireworks aan nieuwe dingen op de markt gaat brengen dit jaar.
Top dat jullie ons op de hoogte willen houden.

Veel succes en plezier in China. Ben benieuwd wat voor nieuw producten dit jaar op de markt brengt!:wink: We wachten jullie berichten af.

Veel plezier daar in het china jongens, ik ben benieuwd waar jullie dat jaar mee aan komen zetten, vorig jaar voor het eerst dus nu mooi tijd om ook wat kleine verbeteringen door te kunnen voeren waar dat nodig is.

een van de weinige importeurs die graag informatie wil delen en naar hun klanten (ik zou bijna gasten zeggen zoals het in mijn horecawereld heet) luistert. ik ga dit topic zeker in de gaten houden.en natuurlijk veel plezier in china en ik zie graag de updates en info tegemoet:bye:

Ben erg benieuwd naar de nieuwe producten. Royal was dit jaar echt geweldig!
Heel veel plezier in China en laat maar goed spul overkomen:p

Heel veel plezier en succes in China.
Zoals iedereen ben ik ook erg benieuwd met wat jullie dit jaar gaan komen.
Top dat jullie ons via deze weg van informatie voorzien.

Heren van Royal, succes in China, we kijken graag naar uit meer info over wat er gaat komen dit jaar.

Have fun and goodluck :blink:

Heren team RF die onderweg zijn: veel plezier daar, en maak ons blij bij thuiskomst! :D

We zijn zeer benieuwd wat voor moois we komend O&N van jullie in de winkels mogen verwachten.

Ook van mijn kant succes daar in china.Ik ben net als de rest ook zeer benieuwd,En fijn dat jullie als er de tijd voor is,Uptodate informatie gaan plaatsen. Ik vindt dat erg sociaal en klantgericht.

Ik denk dat het wel duidelijk is dat íédereen benieuwd naar de nieuwe producten van Royal is, want het vuurwerk heeft zich zeker bewezen afgelopen jaar.

Veel plezier in China Royal firework crew.
Hopelijk komen jullie weer terug naar Nederland met veel nieuwe producten.

Ik ben nieuwsgierig, Royal heeft mij er van overtuigd dat ze 2 zeer mooie lijnen hebben!

Laatst bewerkt:
Liefhebbers,

Nihao Ma,

Vanuit het verre China even een bericht van ons.
Na een ellendige reis welke een vertraging van 36 uren had zijn we dan toch beland op plaats van bestemming.

Dit keer bezoeken we twee steden waar we gaan testen met nieuwe artikelen.
Als we terug zijn in Nederland zullen we meerdere foto's posten want door de vertraging is er echt weinig tijd. S'ochtend om 730 ontbijten en s'nacht weer je hoofd in een kussen leggen om 0230 uur, het vergt allemaal veel energie voor dat ene mooie effect hehe.:):)

Het is hier wederom geweldig. De chineze partners zijn erg enthousiast en komen met bijzondere creaties, op een later tijdstip zullen we onthullen wat en hoe.

Ik wens jullie allemaal vanuit China een mooie dag en have fun.

Zai Jian :bye::bye:

Klinkt goed, de bijzondere creaties dan, de reis minder...
Jullie hebben er dan idd een behoorlijk nare reis opzitten.. Maar goed maken met mooie producten dan..Bedankt voor de info.

Ik ben zoals iedereen hier ook erg benieuwd naar wat er nog meer voor moois van RF mogelijk deze kant op komt. Jullie hebben zeker ook mijn interesse gewekt en ben ook zeker van plan jullie collectie dit jaar eens goed te bekijken of er weer van die mooie produkten tussen zitten. Houd ons op de hoogte! Succes in China!

Dat zijn positiefe berichten, bedankt.
Ben zeer benieuwd met welke ideeen de Chinezen zijn gekomen.
Veel succes nog daar.

Back
Bovenaan