Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Na een paar dagen drogen gingen deze vorig jaar op de 31e al gruwelijk hard (voor nederlandse begrippen natuurlijk). Dit jaar zijn ze allemaal droog (als het goed is...) en ik verwacht dan ook dat deze lekker gaan knallen dit jaar!
Haal misschien nog wel even een doosje in de losse verkoop wel benieuwd naar.
Vandaag een pakje van deze knallers gehaald. Toen ik deze in mijn handen had merkte ik dat de verpakking erg slof aanvoelde. Doosje geopend: muffe vochtige lucht kwam me tegemoet. Vervolgens zag ik dat het productiejaar2012 is. Rara wat is eraan de hand? Hoe kan een product wat al een jaar in NL is nog zo muf en vochtig zijn? Zijn de bunkers van royal zo nat, of de bunkers van de dealer? Opvallende is dat de rest van de producten van mijn dealer wel goed droog waren!!!!!
Mijn doosje heeft zins zaterdag op de verwarring gelegen maar dat mocht niet baren.
Bij een groot deel gingen de lonten uit.
Denk dat er van de hele doos misschien 10 afgegaan zijn en dan praat ik nog ruim!!
Erg jammer want de gene die afgingen deden het erg goed. Heerlijke knal voor Nederlandse begrippen.