Royal thunder

Na een paar dagen drogen gingen deze vorig jaar op de 31e al gruwelijk hard (voor nederlandse begrippen natuurlijk). Dit jaar zijn ze allemaal droog (als het goed is...) en ik verwacht dan ook dat deze lekker gaan knallen dit jaar!

Na een paar dagen drogen gingen deze vorig jaar op de 31e al gruwelijk hard (voor nederlandse begrippen natuurlijk). Dit jaar zijn ze allemaal droog (als het goed is...) en ik verwacht dan ook dat deze lekker gaan knallen dit jaar!

Zo heb ik het ook ondervonden.Ze waren vorig jaar idd zeiknat. Maar 3 Dagen op en bij de verwarming doet echt wonderen. We zijn inmiddels bijna een jaar verder en de 5 doosjes die ik nog over heb zijn nu kurkdroog dus dat gaat wel goed komen.:p

Toch heb ik liever de ultra bomb xl van mad dog die grote rode rotjes, deze royal thunders kosten 5.75 euro voor 60 stuks, vind het best duur en vorig jaar had ik deze ook maar knalde niet echt harder.

Ultra bomb xl knalde wel harder!

De Ultra Claybomb bedoel je? Die knalt echt niet harder, (wel doffer) met als tractatie een grote kleiwolk, en rode plekken voor je deur.:wink:

Vorig jaar waren ze niet super.. de knal was naar mijn mening niet veel harder dan een normaal rotje. en veel plofte in plaats van knallen. ik heb het grootste deel na oud en nieuw in de kast gegooid en toen ik net even keek en voelde kon ik ze niet meer indeuken, en waren ze echt hard. iets wat ze vorig jaar niet waren. (door vocht?) ik ben benieuwd wat ze dit jaar doen, ik denk dat ze er alleen maar op vooruit zijn gegaan. De knaller heeft in mijn ogen zeker potentie.

Vandaag een pakje van deze knallers gehaald. Toen ik deze in mijn handen had merkte ik dat de verpakking erg slof aanvoelde. Doosje geopend: muffe vochtige lucht kwam me tegemoet. Vervolgens zag ik dat het productiejaar2012 is. Rara wat is eraan de hand? Hoe kan een product wat al een jaar in NL is nog zo muf en vochtig zijn? Zijn de bunkers van royal zo nat, of de bunkers van de dealer? Opvallende is dat de rest van de producten van mijn dealer wel goed droog waren!!!!!

Vandaag een pakje van deze knallers gehaald. Toen ik deze in mijn handen had merkte ik dat de verpakking erg slof aanvoelde. Doosje geopend: muffe vochtige lucht kwam me tegemoet. Vervolgens zag ik dat het productiejaar2012 is. Rara wat is eraan de hand? Hoe kan een product wat al een jaar in NL is nog zo muf en vochtig zijn? Zijn de bunkers van royal zo nat, of de bunkers van de dealer? Opvallende is dat de rest van de producten van mijn dealer wel goed droog waren!!!!!

De reden ze zo muf stinken is omdat ze tijdens een vochtige periode geproduceerd zijn en vochtige klei gebruikt. laatste dagen nog even op de verwarming leggen doet beetje wonderen :wink:

Wederom behoorlijk slof, maar niet zo erg als vorig jaar. Kreeg doosjes extra (tnx Erik) en heb die kado gedaan aan m'n neefje (heeft die ook 'ns wat beters dan astronautjes) en die kreeg ik jammerend aan de foon dat ze nat waren haha. Even drogen weer dus, liggen hier lekker open op de verwarming :)

vorig jaar twee doosjes gekocht,waren ook erg vochtig heb ze bewaard voor nu en knallen uitstekend nu erg hard voor nl begrippen beetje knal van jaren 90!!:p

Mijn doosje heeft zins zaterdag op de verwarring gelegen maar dat mocht niet baren.
Bij een groot deel gingen de lonten uit.

Denk dat er van de hele doos misschien 10 afgegaan zijn en dan praat ik nog ruim!!
Erg jammer want de gene die afgingen deden het erg goed. Heerlijke knal voor Nederlandse begrippen.

Mijn doosje heeft zins zaterdag op de verwarring gelegen maar dat mocht niet baren.
Bij een groot deel gingen de lonten uit.

Denk dat er van de hele doos misschien 10 afgegaan zijn en dan praat ik nog ruim!!
Erg jammer want de gene die afgingen deden het erg goed. Heerlijke knal voor Nederlandse begrippen.

Vorig jaar had ik PRECIES hetzelfde verhaal.
Dit jaar gingen ze bij mij echter allemaal af, en dit is verreweg de hardste Nederlandse grondknaller die ik meegemaakt heb. Volgend jaar komen ze zeker weer in de collectie.

Dat zei ik vorig jaar ook al. Dit is idd de beste legale knaller van dit moment.:D Rbfirework uit het doosje en dan op de verwarming misschien?

Back
Bovenaan