Royal thunder

Na een paar uurtjes op verwarming gelegen heb weer ff pakje getest en gewoon BAM! knallen knetter goed!! geen weigeraars meer, verschil is goed te horen tussen de oude bekende rotjes en deze nieuwe knaller.

Net pasr afgestoken. 1 die ik had laten drogen sinds gister en 1 rechtstreeks uit het doosje. Die laatste was een plopper maar die al,wat gedroogd was knalde gewoon echt lekker man, grondbloem gbv stijl. harder als de black thunder vlinder van cafferata

Ik vind ze vergelijkbaar met die Black Spanish Thunder van Cafferata; goeie knallers, die zelfs nog wat snipperen! Minst teleurstellende nieuwe knaller van het jaar!

Ik ga mee met Thresher en Richardus. Deze net afgestoken en had op 3-4 meter afstand nog piep in m'n oren. Ze versnipperen ook vrijwel volledig. Met afstand beste "kanonslagen" in Nederland volgens mij.
Ze liggen al wel vanaf 28 december te drogen op de CV, dat zal wel het "geheim" zijn.

Man man man wat een troep voor dat vele geld. Doosje gekocht puur uit nieuwsgierigheid. Doosje vochtig en vol met stopkruit. Had nog wat böller e's uit 2005 van GBV. Die laten deze rotjes gewoon verbleken. Maar tegenwoordig moeten we hier dus al blij mee zijn lees ik uit bovenstaande reactie's.

Zal ze ook maar eens bij de verwarming in de buurt leggen.

Afc ajax dan heb je toch een verkeerde batch, bij mij knallen ze echt heerlijk. Helemaal tot snippers en een goeie klap, 100% harder dan de black thunder, knallen makkelijk gelijk aan een standaard pirat, had er 1 in een buisje van een cake gedaan en die klapte gewoon kapot, zit kracht achter en dan zijn ze nog niet eens 100% droog. Beste buskruit knaller van nl

een vriend van me broertje die er ook was had een pakje gekocht. maar de meeste gingen niet af en als ze gingen was het niet harder dan een normaal rotje... beetje jammer

een vriend van me broertje die er ook was had een pakje gekocht. maar de meeste gingen niet af en als ze gingen was het niet harder dan een normaal rotje... beetje jammer

Zelfde probleem had ik dus ook.
Van de 60 gingen er serieus misschien maar 10 af, waarvan 8 met een plofje.
De overige 2 die dan wel goed afgingen waren dan ook wel een duidelijk stuk harder dan een doorsnee kanonslag.
Naja dan weet ik dat in ieder geval voor volgend jaar :P

Man man man wat een troep voor dat vele geld. Doosje gekocht puur uit nieuwsgierigheid. Doosje vochtig en vol met stopkruit. Had nog wat böller e's uit 2005 van GBV. Die laten deze rotjes gewoon verbleken. Maar tegenwoordig moeten we hier dus al blij mee zijn lees ik uit bovenstaande reactie's.

Zal ze ook maar eens bij de verwarming in de buurt leggen.

Kijk naar de post hierboven drogen motte ze drogen!!!!!:wink:

Ik vind het belachelijk dat je een product eerst zou moeten drogen.
:frusty:

Het is inderdaad niet de bedoeling. Het probleem is dat de container met die dingen pas een week binnen is. Dit is iets waar Royal zelf ook niks aan kan doen. Dat ligt puur aan de fabriek die ze maakt en het weer in china. Baal er zelf ook van. Die van mij ploppen alleen maar open. Beetje jammer.

Knallen heerlijk. Bij sommige schiet de klei eruit en dan nog steeds een harde klap.Helaas schiet de huls dan wel door heel de straat.

Back
Bovenaan