Royal thunder

Ja, heb hier ook een pakje van. Viel mij idd meteen op dat deze nat aanvoelde, zacht waren en ontzettend muf stonk. Heb ze nog niet afgestoken, ik hoor het de 31e wel. Heb ze nu tussen kranten gelegd voor te drogen.

maar bestaat de kans niet dat het vocht die in de rotjes zitten ijs wordt ? als je hem in de vriezer plant ?

normaal gesproken wel en als je het uit de vriezer haalt komt er juist weer condens op dus dat lijkt me niet echt een beste oplossing.....

zelf heb ik er 1 afgestoken gister en hij knalde goed en idd niet echt een hele felle knal best dof idd zo als eerder al gezecht is

Ook ik heb zojuist de 1e afgestoken.
Het lontje brande volledig op, maar dat was het dan ook.
Helemaal niets!! Zelfs die doffe klap niet!
Grrr..!!

Heb er gister een geprobeerd. Doffe ellende, waren vochtig. Kon ze makkelijk indrukken.
Nachtje op de kachel met doosje en al(af en toe de onderste boven halen) gaat nu stukken beter. Ze zijn niet meer in te drukken.:bye:

Heb er gister een geprobeerd. Doffe ellende, waren vochtig. Kon ze makkelijk indrukken.
Nachtje op de kachel met doosje en al(af en toe de onderste boven halen) gaat nu stukken beter. Ze zijn niet meer in te drukken.:bye:

en de knal ook beter?:P

wat een rommel dit, heb ze 1 dag gedroogd maar ze geven alleen een doffe knal, de 113-117db haalt hij 100% zeker niet!

hoop dat hij na nog een dag drogen beter is:rolleyes:

--pyro99:bye:

heb er 2 afgestoken en heb geen weigeraar gehad echt of ik heb geluk of de meeste pech xD

maar je kan wel ruiken dat er vocht in zit ut ruikt namelijk vochtig

Vandaag een doosje gekocht.
Ook weer lekker vochtig.
Dus maar in de tas gedaan voor volgend jaar.

Waarom zijn alle knallers zo vochtig?
Ik vind het knap irritant.
Je moet bijna knallers kopen en ze een jaar droog leggen.
Waardeloos dit en dan wijs ik niet alleen naar Royal hoor.

Hier nergens last van gehad.
1pakkie weg gestookt..
Hele mooie rook tail en lekkere knal!
Tog echt richting een flinke singelshot.
Valt me iig niets tegen!
Ik ben aangenaam verrast en snap de negatieve reacties niet ...misschien juist omdat il nergens last van heb gehad tot nu toe!

Hier nergens last van gehad.
1pakkie weg gestookt..
Hele mooie rook tail en lekkere knal!
Tog echt richting een flinke singelshot.
Valt me iig niets tegen!
Ik ben aangenaam verrast en snap de negatieve reacties niet ...misschien juist omdat il nergens last van heb gehad tot nu toe!

dit zijn de rotjes topic niet de single shot topic xD en ja het is nog al verwarrend die 2 namen die op elkaar lijken.....

EDIT: heb ze op een rijtje liggen op me terrarium en na een nachtje zijn ze al goed hard de hulzen

Laatst bewerkt:
EDIT: heb ze op een rijtje liggen op me terrarium en na een nachtje zijn ze al goed hard de hulzen

Ga ik 2 januari even doen.
Vanochtend even in het doosje gekeken.
Er zat zefls een laagje schimmel, op de knallers.
Maar als ze gedroogd zijn, zullen ze wel goed knallen.
Hoop ik. ;-)

Back
Bovenaan