Grizmo Raizor
VWC lid
Ja, heb hier ook een pakje van. Viel mij idd meteen op dat deze nat aanvoelde, zacht waren en ontzettend muf stonk. Heb ze nog niet afgestoken, ik hoor het de 31e wel. Heb ze nu tussen kranten gelegd voor te drogen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dit klopt.
Dit komt omdat deze in de regentijd in china zijn geproduceerd. De klei is hiervan nog erg vochtig, waardoor het papiet al het vocht opzuigt.
Je kan deze op de verwarming zetten, of een nacht in de VRIEZER !!!, dan knallen deze erg goed..
Trust me...
Gr. Rob
In de vriezer leggen, dat is nieuw voor mij.
Gewoon met pakje en al op de verwarming leggen toch?
Haha voor mij ook nieuw.
maar bestaat de kans niet dat het vocht die in de rotjes zitten ijs wordt ? als je hem in de vriezer plant ?
Heb er gister een geprobeerd. Doffe ellende, waren vochtig. Kon ze makkelijk indrukken.
Nachtje op de kachel met doosje en al(af en toe de onderste boven halen) gaat nu stukken beter. Ze zijn niet meer in te drukken.![]()
en de knal ook beter?![]()
Hier nergens last van gehad.
1pakkie weg gestookt..
Hele mooie rook tail en lekkere knal!
Tog echt richting een flinke singelshot.
Valt me iig niets tegen!
Ik ben aangenaam verrast en snap de negatieve reacties niet ...misschien juist omdat il nergens last van heb gehad tot nu toe!
EDIT: heb ze op een rijtje liggen op me terrarium en na een nachtje zijn ze al goed hard de hulzen