Royal Match [Strike Performance]

Ik kan geen dealers vinden, zou heel graag weten wie deze verkoopt.
Kan iemand mij opweg helpen. dank je

Hier bijvoorbeeld: https://www.bredavuurwerk.nl/artikel/bredavuurwerks-crackle-king
Crackle King en Royal Match zijn hetzelfde
Dank je , brabant en rotterdam is best ver. Er is gewoon niks normaals te vinden in flevoland en amsterdam. Door het vathorst debacle ben ik zoveel van mijn orders kwijt. Zoek me rot voor iets binnen de 50km

Vuurwerkhal Rijswijk / Zoetermeer
ik zou graag dealers of importeur willen weten, wordt er niet veel wijzer van als ik zoek op internet. dan kan ik iets zoeken in de buurt.

Dank je , brabant en rotterdam is best ver. Er is gewoon niks normaals te vinden in flevoland en amsterdam. Door het vathorst debacle ben ik zoveel van mijn orders kwijt. Zoek me rot voor iets binnen de 50km
Vuurwerkmegastore in wapenveld(gld) ook bekend als wagenvoort heeft hem voor 110euro

Ik zie 'm tot mijn verrassing weer staan op de site van een stunthal.
Was daarvoor geruime tijd onbestelbaar.
Conclusie?
Geen idee.
Maar voor wie nog een gokje wil wagen...
Nog een uur de tijd!

Deze gekregen batch 23 omdat de crackle king die we besteld hadden afgekeurd was. Echt heel blij dat er alsnog een royal match/crackle king geleverd kon worden.

Oh lekker, had die optie ook graag gehad maar helaas. Geniet ervan!
Ja dat snap ik.

Had niks gehoord na de afkeur van de winkelier dus ging er stiekem ook wel een beetje vanuit dat het zo opgelost zou worden. Was wel even schrikken toen die niet bij de bestelling zat maar ze moest hem nog pakken.

Back
Bovenaan