Royal Knock down

Maar je hebt dus deze single shots , maar ook de Thunder king 2.0 die kosten 5 euro voor 6 en deze knock down 1.50 voor 6 stuks.
welke zijn dan het beste ?

Thunderking 2.0 zijn ietsjes harder. Maar voor de prijzen moet je gewoon deze nemen. Jammer dat ze niet bij mij in de buurt verkrijgbaar zijn.

Maar je hebt dus deze single shots , maar ook de Thunder king 2.0 die kosten 5 euro voor 6 en deze knock down 1.50 voor 6 stuks.
welke zijn dan het beste ?

De Thunderking 2.0 knalt 10% harder, maar kost 333% meer :p Ik zou het wel weten. De Knock Down heeft een veel gunstigere prijs/kwaliteit verhouding!

Helaas heeft royal een nieuwe versie van de knockdown gemaakt vorig jaar (2014). Deze heeft minder gram en kleuren sterren bij het ti boeket waren er eerst nog niet. De knal is hoorbaar zachter geworden, bij de 2013 versie voelde je meer druk op je oren. Hopen dat de 2015 versie beter is dan de 2014 versie.

Laatst bewerkt:
Royal Knock Down kost 6 stuks 1.99 en bij onze dealer hebben ze ook de Royal XXtreme Thunderkings van Royal fireworks en die kosten 19.99 euro voor 100 stuks! (slof)
maar welke knallen harder? of zijn dat kleine single shots?

Dus eigenlijk heb je dan 40 stuks meer voor die prijs, maar ik twijfel nog welke ik zal nemen

6 stuks in een doosje voor 2 euro de Knockdown, geen geld dus. en de thunderking van Broekhoff zijn 1.50 voor 4 stuks.
Zijn dezelfde als vorig jaar nog steeds

Dit was m'n favoriete single shot, snoeihard en met mooi titanium boeketje. De nieuwe versie is waardeloos en het kopen niet waard.

Back
Bovenaan