Royal Knock down

Dit zijn echt de beste singleshots qua prijs/kwaliteit. €1,75 per pakje. Is al redelijk goedkoop €0,29 afgerond per stuk. En de knal echt goed! Goede rode tail naar een flinke knal soms met titanium maar deze heb ik ook weleens helemaal gemist heel raar maarja! Ze waren echt goed. Knal zeker vergelijkbaar met de hardere singleshots a la Whistling Thunder Queen knal.

Dit zijn zeker de hardste singelshots die ik ooit heb gehad.
Ben zo blij dat de stook groep waar ik was 2karton hadden gekocht.
Echt heeeeerlijk!
Goedkoop kneiter hardt en zeer constant!
In mijn ogen de beste singelshot ooit gemaakt/gehoord.
Hulde aan Royal.

Ik heb deze jaarwisseling minstens tien verschillende single shot mortiertjes gehoord en gezien, van verschillende personen. Onder andere de bekende toppers zoals Whistle Thunder Queen, Binkie, Royal Thunder Smoke en Asian Thunder. We hebben ze allemaal met elkaar vergeleken, waarbij we dan toch moeten concluderen dat de Royal Knock Down niet de hardste is. Het scheelt niet veel, want deze staat zeker in de top vijf qua knal. Maar deze scoort absoluut wel de beste prijs/kwaliteit verhouding! De prijs is ontzettend laag, maar de knal is bijna het allerhardst. Ik heb een stuk of vijf pakjes de lucht in zien gaan, en niet één deed iets geks. Allemaal feilloos de lucht in met een gelijke knal.

Deze single shot verdient de beker voor de beste prijs/kwaliteit verhouding! Meeste waar voor je geld en echt een aanrader!

Knalde bij ons alle ander single shots er dik uit, ik hoorde hem en stond echt versteld van de knal. Ik wil hem best vergelijken met Belgische knallers op de grond.

Ik heb deze jaarwisseling minstens tien verschillende single shot mortiertjes gehoord en gezien, van verschillende personen. Onder andere de bekende toppers zoals Whistle Thunder Queen, Binkie, Royal Thunder Smoke en Asian Thunder. We hebben ze allemaal met elkaar vergeleken, waarbij we dan toch moeten concluderen dat de Royal Knock Down niet de hardste is. Het scheelt niet veel, want deze staat zeker in de top vijf qua knal. Maar deze scoort absoluut wel de beste prijs/kwaliteit verhouding! De prijs is ontzettend laag, maar de knal is bijna het allerhardst. Ik heb een stuk of vijf pakjes de lucht in zien gaan, en niet één deed iets geks. Allemaal feilloos de lucht in met een gelijke knal.

Deze single shot verdient de beker voor de beste prijs/kwaliteit verhouding! Meeste waar voor je geld en echt een aanrader!

Welke was dan harder volgens jou?
Want dan wil ik dat tog heel graag weten.
Vond deze zo schoftig hard!
Lijkt me sterk dat er nog hardere zijn.
En ik heb de meeste ook gehoord en gezien gehad..
Maar deze wint met gemak.

Welke was dan harder volgens jou?
Want dan wil ik dat tog heel graag weten.
Vond deze zo schoftig hard!
Lijkt me sterk dat er nog hardere zijn.
En ik heb de meeste ook gehoord en gezien gehad..
Maar deze wint met gemak.

Deze is in ieder geval harder dan de Whistling Thunder Queen, Binkies en Thunder Smokes volgens mijn stookgroep. Alleen de Shock van Wolff komt in de buurt omdat die nog wat lager knalt.

Uhmmm ff on topic, ik had de Thunderking 2.0 van Broekhoff en ik moet zeggen dat hier ook een daverende knal vanaf kwam en ook deze vergeleek ik met de Royal Thunder Smoke en de Knock down maar t deed niet onder voor elkaar. En ik denk ook dat het degelijk verschil maakt met de hoogte waar ze naar toe geschoten worden. Maar on topic de knock down vind ik een prima single shot..

Uhmmm ff on topic, ik had de Thunderking 2.0 van Broekhoff en ik moet zeggen dat hier ook een daverende knal vanaf kwam en ook deze vergeleek ik met de Royal Thunder Smoke en de Knock down maar t deed niet onder voor elkaar. En ik denk ook dat het degelijk verschil maakt met de hoogte waar ze naar toe geschoten worden. Maar on topic de knock down vind ik een prima single shot..

Moet natuurlijk wel zeggen dat dit de 2.0 is bedenk ik me achteraf. Ook dat zal eigenlijk harder moeten gaan..

Ik heb geen idee of ze harder gaan dan andere single shots, eigenlijk vind ik het geen eens interessant. Ze klapten goed, dat kon ik iig goed horen aangezien mijn kids er een zooi van hadden en of een singleshot nu 1 db harder of zachter is dan een andere vind ik niet belangrijk :)

Deze is in ieder geval harder dan de Whistling Thunder Queen, Binkies en Thunder Smokes volgens mijn stookgroep. Alleen de Shock van Wolff komt in de buurt omdat die nog wat lager knalt.

Ik had zelf de.
Shock-wolff
Blackburst-wolff
Bigshopper tk-lesli
Thunder smoke -cafferata/royal
Maddog tk-caferata
Oude binkie - marijn
Whistling tq-katan
Thunder king -katan.
Thunderking -rubro
Shock- cafferata
Six6 - zena
Chooet tk -zena
Tk-pyrostar
En deze.

Er was geen een thunderking harder dan die van Royal.
Vandaar dat ik aan Darksoul vraag welke hij had die harder ging aks de Knok Down.

Ik had je vraag even gemist :p

Persoonlijk vond ik de Riot van Original het hardste gaan, maar dat is dan wel een Belgisch product en dus illegaal in Nederland. Daarom telt ie eigenlijk niet mee, hoewel hij wel het hardst was van alle single shots die we getest hebben.
Ook de Binkie 2013 en de Binkies uit 2008 werden unaniem als hoorbaar harder dan de Knock Down bestempeld. Dan hadden we nog twee twijfelgevallen die naar ons idee even hard waren als de Knock Down, namelijk de Thunderking 2.0 van Broekhoff en de Whistle Thunder Queen van Katan.

Ik blijf bij mijn standpunt dat de single shot toppers echt ont-zet-tend weinig verschillen in volume. Maar de prijs kan soms wel een factor twee verschillen! Daarom is deze Knock Down het meeste waar voor je geld, omdat ze spotgoedkoop zijn. Maar in onze test zijn ze niet als hardste uit de bus gekomen.

Back
Bovenaan