Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb deze jaarwisseling minstens tien verschillende single shot mortiertjes gehoord en gezien, van verschillende personen. Onder andere de bekende toppers zoals Whistle Thunder Queen, Binkie, Royal Thunder Smoke en Asian Thunder. We hebben ze allemaal met elkaar vergeleken, waarbij we dan toch moeten concluderen dat de Royal Knock Down niet de hardste is. Het scheelt niet veel, want deze staat zeker in de top vijf qua knal. Maar deze scoort absoluut wel de beste prijs/kwaliteit verhouding! De prijs is ontzettend laag, maar de knal is bijna het allerhardst. Ik heb een stuk of vijf pakjes de lucht in zien gaan, en niet één deed iets geks. Allemaal feilloos de lucht in met een gelijke knal.
Deze single shot verdient de beker voor de beste prijs/kwaliteit verhouding! Meeste waar voor je geld en echt een aanrader!
Welke was dan harder volgens jou?
Want dan wil ik dat tog heel graag weten.
Vond deze zo schoftig hard!
Lijkt me sterk dat er nog hardere zijn.
En ik heb de meeste ook gehoord en gezien gehad..
Maar deze wint met gemak.
Uhmmm ff on topic, ik had de Thunderking 2.0 van Broekhoff en ik moet zeggen dat hier ook een daverende knal vanaf kwam en ook deze vergeleek ik met de Royal Thunder Smoke en de Knock down maar t deed niet onder voor elkaar. En ik denk ook dat het degelijk verschil maakt met de hoogte waar ze naar toe geschoten worden. Maar on topic de knock down vind ik een prima single shot..
Deze is in ieder geval harder dan de Whistling Thunder Queen, Binkies en Thunder Smokes volgens mijn stookgroep. Alleen de Shock van Wolff komt in de buurt omdat die nog wat lager knalt.
Ik weet dat dit een heeele late reactie is maar ik heb in een ander topic gezien dat je in utrecht woontGa ze straks halen. Heb er 10 doosjes van besteld![]()
weet iemand waar ze de royal knockdown verkopen in utrecht ?
Riezebos vuurwerk verkoopt ze, in de provincie Utrecht!