Royal Knock down

ilvan

VWC lid
Artikelnummer: RFC 141313
Artikelnaam: Royal Knock down
Bruto Gewicht: N.n.b.
Netto Kruitgewicht: N.n.b.
Aantal Schoten: 1
Effectomschrijving: Red tail to silver salute
Tijdsduur: n.n.b.
Stijghoogte: n.n.b.
Richtprijs: n.n.b.

kd.png

Laatst bewerkt:
Dat vind ik een gewaagde uitspraak..
De hardste van NL.
Eerst zien dan geloven!
Ik hou niet zo van dit soort uitspraken.
Mocht deze echt als een malle knallen,
dan neem ik mijn woorden terug!

tsja, je kan er wel op zetten 'de op drie na hardste van Nederland want die van mijn concurrenten zijn beter', maar dat verkoopt volgens mij niet zo goed :P

Als je naar de burst keek afgelopen jaar bij Royal,dan zal het wel goed zitten met deze singleshot.

Kom effect omschrijving: hardste van NL.
Konde er ook op zetten: zeer luide singelshot, of tail to report, of salute singelshot enzv.
Maar deze effect omschrijving verwacht ik eerder bij lesli vuurwerk Ofzo.
Maar goed ieder zijn keus natuurlijk. .
Knallen zal het zeker doen.

Dan had men er maar eerder mee naar buiten moeten komen he? :wink:
Als het bij winkels online komt en men heeft het zelf nog niet gepast, dan kun je er gif op innemen dat het hier gepost gaat worden :p

Dat maakt mij ook niet uit. Als je bv. de vuurwerkfolders er op na slaat of op websites kijkt van winkels vind je wel vaker dit soort omschrijvingen. De meesten hier weten wat er mogelijk is binnen c2 consumenten vuurwerk. Dus of je termen als beste of hardste zo serieus moet nemen?

Royal kwam vorig jaar met een uitstekend nieuw product: de Thunder Smoke.
Die vond ik top, en baalde de 31e dat ik er niet meer van had gekocht.

Wellicht verassen ze ons weer, ik ben benieuwd. :)

[j/k] Gaat gewoon om het buisje, dat van samengeperst karton is gemaakt en niet in te drukken is, zo hard [j/k off] :D

Informatie komt van de site van Edraket. Daar staan ze beschreven als de beste singleshot van NL... Of die omschrijving van de desbetreffende winkel komt of van Royal Fireworks weet ik niet. Feit is dat ik dit nieuwe product jullie niet wil onthouden. Ik heb een prijs gezien van 1,49 gezien per 6 maar er is geen zekerheid dat dat de adviesprijs is. Nog even geduld voor meer duidelijkheid denk ik...

Informatie komt van de site van Edraket. Daar staan ze beschreven als de beste singleshot van NL... Of die omschrijving van de desbetreffende winkel komt of van Royal Fireworks weet ik niet. Feit is dat ik dit nieuwe product jullie niet wil onthouden. Ik heb een prijs gezien van 1,49 gezien per 6 maar er is geen zekerheid dat dat de adviesprijs is. Nog even geduld voor meer duidelijkheid denk ik...

Ik denk dat dit wel de adviesprijs is ja. Edraketvuurwerk zegt bij de productspecificatie of een product lager is als de adviesprijs. Denk dat dit voor 1,49 een goede singleshot zal zijn. Nu hopen dat het een topper is als je kijkt naar de knal en uitwerking.

€1,49?? Daar kun je je dus geen buil aan vallen. Een paar dooskes kopen dan maarr!! Als het wat is, is dat meegenomen.:p

Die Thunder Smoke van Royal knalde ook lekker hard vorig jaar. Ik heb nog niet veel spul gehad van Royal wat mij tegenviel. Altijd een lekkere harde burst in elk geval. Dat zal met deze singleshot niet anders zijn. Eens kijken of ik deze kan bemachtigen dit jaar. Zal ik dan wel filmen.

Ben hier wel heel erg benieuwd naar.
Als de knal goed is dan kan dit een echte topper worden voor dat geld.

Mocht dit echt de hardste singleshot van nederland worden dan geeft Royal iedereen het nakijken met deze prijs.
Ik ga ze zoiezo uitproberen!

Ik wil ze ook graag uitproberen! Qua burst bij Royal zit het altijd wel goed, en voor die prijs kun je je er geen buil aan vallen. Gewoon proberen dus...

Back
Bovenaan