Royal Fireworks in de Philipines

kreeg net bericht van de heren, over ongeveer 10min gaan de heren schieten!

succes mannen en hopen dat mooie show wordt!!

Hier dan het resultaat van de vele dagen opbouw door de mannen van royal!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ze hebben Nederland toch even op de kaart gezet, HULDE!

Zucht,

''MEDEDELING
Deze video bevat een audiotrack waarvoor geen toestemming is gegeven door alle auteursrechthouders. De audio is uitgeschakeld
''

Zucht,

''MEDEDELING
Deze video bevat een audiotrack waarvoor geen toestemming is gegeven door alle auteursrechthouders. De audio is uitgeschakeld
''

Gelukkig heb ik de film nog net helemaal met geluid kunnen zien.

Wat een GEWELDIGE show van Royal zeg! Ik heb 20 minuten zitten genieten. Wanneer kunnen we zo'n show in Nederland verwachten :D? Mijn complimenten voor Royal en iedereen die heeft meegewerkt aan die show. Ga zo door!

Laatst bewerkt:
Wauw, wat een geweldig mooie show!
Heb de film gisteren nog met geluid gezien.
Hier en daar zat een schoonheidsfoutje, maar al met al vind ik het erg knap wat de heren van Royal neergezet hebben. Zo vanuit het niets een dikke profshow neerzetten!!!!! Ze hebben Nederland en zichzelf als bedrijf goed internationaal neergezet!!! Hopelijk is dit ook een stimulans voor andere Nederlandse schietbedrijven om eens wat meer over de grensen te gaan kijken, en zo vuurwerkend Nederland op de kaart te zetten.

Royal Fireworks in Filipijnen slot stuk

Lieve lezers,

We sluiten dit topic hier vanuit de Filipijnen, als we in Nederland terug zijn zullen we meer posten mbt films en foto's

Wij kijken met een grote glimlach terug op deze show.
Alles wat we hier hebben gedaan was in 1 woord super.

Mede door de Filipijnse organisatie hebben we onze show neer kunnen zetten zoals velen het resultaat ervan al reeds hebben gezien.

We willen jullie bedanken voor alle belangstelling en de reacties op dit forum.
We spreken elkaar hier snel weer.

We gaan nu vakantie vieren.............:bye:

Hierbij nog een paar foto's, de rest zal volgende week geupload worden als we weer het klokje rond hebben geslapen en weer op nederlandse bodem zijn.

Groeten team Royal Fireworks

Vuurwerk presented by Royal Fireworks

Leuke fotos, vooral de laatste hahaha. Als de discussie afgelopen is over hoe een crosette ster gemaakt word t maar eens richting het strand gaan.

Nog een filmpje op youtube van okal85

This is the fireworks display of The Netherlands, represented by Royal Fireworks, in the 3rd Philippine International Pyromusical Competition, held at SM Mall of Asia in Manila, Philippines, 3rd March 2012.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ze hebben het zeker goed gedaan.

Wat mij echter wel opvalt is dat iedereen de zelfde beelden schiet alleen met ander bommen.
Ik bedoel hierbij de hoeken waarin is geschoten.
Ik neem aan de de opstelling voor allemaal hetzelfde was.

Voor de rest petje af........

Grappig om op 14:00 ook Andre hazes te horen :D
goed om ons land zo te vertegenwoordigen.

Een woord: PRACHTIG!

Ik neem bij deze alles terug wat ik heb gezegd! Grote klasse mannen! Als 'eerste' pyromusical, schitterend gedaan, jullie hebben Nederland goed op de kaart gezet, Bedankt!!:D

Wat een mooie show en een geweldige variatie van kleur en effecten! Zie veel laag, midden hoog beelden en dan vaak ook nog diverse soorten vuurwerk op het water, geweldig! Wat ik toch wel erg mooi gedaan vind is het stukje Nederlandstalige muziek dat heerlijk geschoten wordt met groot kaliber bommen in de kleuren rood wit blauw! Die finale is echt zo grandioos goud! Heerlijk om trouwens te zien wat voor moois ze op het eind met de salutes hebben gedaan, je ziet ze van een Fan-shape langzaam naar een I-shape toetrekken.

Heren van Royal, ik hoop dat wij van jullie nog heel wat shows gaan zien. Want jullie hebben het zekerweten bewezen, geweldig wat jullie hebben gedaan. Hulde!

Geniet nog even van de paar daagjes daar met z'n allen op het bounty-eiland, levensgenieters!:D

Ze hebben het zeker goed gedaan.

Wat mij echter wel opvalt is dat iedereen de zelfde beelden schiet alleen met ander bommen.
Ik bedoel hierbij de hoeken waarin is geschoten.
Ik neem aan de de opstelling voor allemaal hetzelfde was.

Voor de rest petje af........

Hoi,

Klopt voor n deel.
Dit heeft te maken met de ruimte echter velen shieten in A2,A3,A4,A5,A6 al hoewel China een andere opstelling had dan die van ons. Hoe je het ook opsteld je komt toch allemaal op dezelfde graden uit en meer dan 60 graden mochten we niet ivm boten die om ons heen lagen.

Fijne dag

Groeten team Royal Fireworks

Vuurwerk presented by Royal Fireworks

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan