Royal Bonsai

als je de efeckten om schrijfing leest is dit een mooie cake .
wat ik soms een beetje jammer vindt is dat je het op film moeilijk te zien valt .
en dan heb ik het puur over de blinkers of de kleur blauw

De Royal Bonsai is gisteren te zien geweest bij de demo van Royal Fireworks.
En mijn 1e enthousiasme over de cake is onveranderd gebleven.
Een dijk van een cake met extreem harde burst en leuke effecten.
Voor deze lage prijs kun je hem rustig aan je collectie toevoegen, je zult er geen spijt van krijgen, topper.!!

Hier een close up filmpje van de Royal Bonsai.
Gefilmd tijdens de demo van 1 oktober.

Laatst bewerkt door een moderator:
Groter....en er zit een best geweld in.
Twee jaar geleden heb ik een heel karton doorgelont, gaf een heerlijk effect hoor!
Helaas alleen geen filmpje ervan oid. :sad: eeuwig zonde.

Dit is wel een goede cake met redelijke boeketten en harde burst. Zeker moeite waard. De vergelijking met de Z05 weet ik niet. Ben ik niet bekend mee

Erg mooie cake voor een schappelijke prijs. Dit jaar toch eens overwegen hem aan te schaffen. Een mooie cake met blinkers in verschillende kleuren zonder poespas :) En als ik de reacties zo lees een keiharde burst.

Ik ben zo aangeslagen van de ervaring van Bassie1978, dat ik denk ook maar een kartonnetje ga aanschaffen.:bonk::D

En dat allemaal met consumentenvuurwerk. Wat hebben we het toch goed in NL. Geweldige cake deze Royal Bonsai. Staat er zeker weer tussen dit jaar.

Ja ik ben er nu ook weg van, helemaal met die kartonvoordeel van 60% korting bij Slooijer haha, 12 stuks voor 110 euro. Dat wordt zeker een karton :D

Back
Bovenaan