Royal Artillery

Gaaf, ben zeer benieuwd! Ze alvast een paar op de lijst! Mooie aanvulling op het assortiment grote singleshots op de Nederlandse markt.

Hier een filmpje van de demo Milheeze. Leuke singleshots. Vooral die met boeket. De tail variant had iets strakker gekund maar alsnog leuk :)

Ik wist niet direct wat ik moest verwachten bij Royal Artillery en werd dus flink verrast door de flinke burst en boeket van deze singleshots. Erg leuk product om erbij te hebben!

een tientje voor één goed boeket, en één wel aardige tail, is nog best aan de prijs. Toch jeuken m'n handen om het even mee te pikken op de verkoopdagen :D zeker voor de ene dreunerd.

Met wat korting is het wel een leuk setje om te nemen ja. Ik zou zelf niet de volle mep ervoor betalen. De dreunerd is wel de moeite inderdaad :)

Ik begin die met staart steeds ***liger te vinden, zo naast dat dikke boeket. Een miskleun, gevoel dat je enkel voor dat ene boeket betaalt + de transport van dat 2e aanhangsel.

Ik begin die met staart steeds ***liger te vinden, zo naast dat dikke boeket. Een miskleun, gevoel dat je enkel voor dat ene boeket betaalt + de transport van dat 2e aanhangsel.

Snap dat ook niet, waarom zou je dat combineren met een tail, waarom niet gewoon 2 boeketten? Dat boeket is dan wel weer heel erg lekker, goeie dreun ook op t laatste filmpje. Maar €10,- voor 1 boeket...:rolleyes:

Hierbij ook mijn film:

Dat boeket is werelds! Zeer groot, en met een enorme klap! Maar die tail is inderdaad wel mager. Ik denk dat je ongeveer 7 euro betaalt voor dat boeket en 3 euro voor die tail. Ik ben zelf wel van plan om een setje hiervan te kopen, maar dan vooral vanwege die ene grote knal.

hmmmmm twijfel dit...de ene is erg dik, diegene met tail vind ik persoonlijk zo op film niet heel bijzonder...

Na de demo bij ano besloten deze te laten staan. Het boeket is om te smullen! Maar die tail is om te huilen.. doe volgend jaar aub 2 van die boeketten. Dat was ook het originele plan in 2013 toch? Dan komt hij in veelvoud o de lijst!

Die tail was een lachertje, maar die met boeket vond ik ook tegenvallen. Niks de dikke boem die ik op demofilmpjes hoorde, noch een enorm groot boeket. Wel een mooi effect op zich, maar met uitblijven van indrukwekkende burst of boeketgrootte bleef een gevoel van verspild geld achter.

Tijdens jaarwisseling kartonnetje van weggeknalt, heerlijke ronde volle boeketten kwamen van de artillery af :-) en de artillery 2 mooie uitgewerkte tail!

vondt het een topper.

Back
Bovenaan