Rowy Fireworks Almere

Voor het eerst bij Rowy geweest en zeker dat ik hier volgend jaar weer terug kom. Alle producten geleverd, bestelling stond netjes klaar en hoefde ondanks de drukte niet lang te wachten. Medewerkers van Rowy hebben geholpen mijn auto in te laden en daarna nog in de winkel nagepraat met wat jongens van de winkel onder het genot van een oliebol en een bakje koffie, rowy bedankt voor de goede service en tot volgend jaar.

Ook net weer terug van Rowy. Geweldige winkel die heel veel sfeer en vuurwerk uitstraalt!

Alles was er en er werd netjes geholpen met mijn bestelling in de auto gooien.
Complimenten voor iedereen!

Dank je wel Rob, Arjan en hele team van Rowy!

Hier ook geweest, was positief verrast! Leuke winkel, alles netjes uitgeleverd en ook nog even de vriendelijke eigenaar gesproken. Hier kom ik volgend jaar weer.

We gaan stunten bij Rowy vuurwerk de laatste uurtjes, tot 22.00

6 x extreme salute 100,00
Rave box 49,99
HFF Cakebox 49,99
Turbulance Box 59,99
Wicked Whistle 25,99
Double Gold Box 45,00
Chemical Cakebox 49,99
Noisekick Box 49,00

Op is op, ook op veel andere artikelen mega kortingen !!

We gaan stunten bij Rowy vuurwerk de laatste uurtjes, tot 22.00

6 x extreme salute 100,00
Rave box 49,99
HFF Cakebox 49,99
Turbulance Box 59,99
Wicked Whistle 25,99
Double Gold Box 45,00
Chemical Cakebox 49,99
Noisekick Box 49,00

Op is op, ook op veel andere artikelen mega kortingen !!

Kan ik ze ook over 12 maanden ophalen?:D

ZOOOOOO, Het zit er voor ons weer op, iedereen zijn vuurwerkjes weer lekker in huis.
Was weer heerlijk gezellig !!! en morgen lekker KNALLEN !!!!

Wij van Rowy wensen alvast iedereen alvast een Knallende uiteinde en een gelukkig 2018 !!!

TEAM Rowy Vuurwerk

Team Rowy.jpg

Aan hele team... Veel plezier vanavond. Een goeie jaarwisseling voor allemaal.

Tijdens de verkoopdagen nog even in de shop geweest. Met Rob en Arjan bijgekletst. Mooi om zulke echte liefhebbers, waar je normaal mee kan samenwerken als collega verkooppunt te hebben. Zie je niet veel meer tegenwoordig.

Aan hele team... Veel plezier vanavond. Een goeie jaarwisseling voor allemaal.

Tijdens de verkoopdagen nog even in de shop geweest. Met Rob en Arjan bijgekletst. Mooi om zulke echte liefhebbers, waar je normaal mee kan samenwerken als collega verkooppunt te hebben. Zie je niet veel meer tegenwoordig.

Jullie ook veel plezier, jij, Dominique en de rest van het team :)

Zeker gezellig bij gekletst met jou, een andere echte liefhebber. En fijn wat betreft de samenwerking, kan menig ander nog een voorbeeld aan nemen. Nogmaals bedankt voor de service Mike en we spreken elkaar.

Het blijft gewoon een top winkel.
Altijd goede en nette service.
Rob en ze team het is altijd gezellig daar altijd tijd voor een praatje

Naast het feit dat ik hier heerlijke aanbiedingen heb genoten afgelopen jaar, de service top was, levering 100% en het contact zeer prettig... moet ik ook een compliment geven voor de pen die ik mee nam na de demo. Nu al mijn favoriet en ik moet hem bewaken met mijn leven op het werk.

20180105_152016.jpg

Back
Bovenaan